Gå til innhold

BMW f11 med CIC


 Share

Anbefalte innlegg

Hei, har en BMW f11 2011 modell med CIC og den største skjermen. Er det noen mulighet for å oppgradere denne til noe nyere? Har sett ulike android enheter, men også lest at man kan oppgradere til NBT. Noe som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Du må kjøpe deg følgende:

NBT enhet (Enten med eller uten Dab)

10.25" Lcd

Kabel mellom Nbt og skjerm

En emulator for å få dette til å fungere i pre-Lci (Før Facelift)

Bluetooth Antenne 

Wifi Antenne (Om du skal ha NBT Evo)

Microfon med kabel 1 eller 2 stk (Er ikke absolutt nødvendig)

Usb kabel med Aux og Usb for å koble i midtkonsoll (Er heller ikke 100% nødvendig, selv har jeg fortsatt tilkoplet i hanskerommet, men har også denne kabelen + aux i midtkonsoll)

 

Skal Du ha NBT med Dab eller Dab+ får en vel si, må du kjøpe ny venstre bakrute med innebygd Dab antenne samt Dab antenne forsterker som er på D-Stolpen, Alternativt kjøpe Funke sin Dab antenne (Av en eller annen grunn så hadde jeg Dab antenne i min rute fra før av, men noen hadde klippet over antenne kablene og det viste seg umulig å lodde på nye kabler, så jeg har kjøpt en Funke antenne, men ikke fått montert ennda)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Haug523 skrev:

Du må kjøpe deg følgende:

NBT enhet (Enten med eller uten Dab)

10.25" Lcd

Kabel mellom Nbt og skjerm

En emulator for å få dette til å fungere i pre-Lci (Før Facelift)

Bluetooth Antenne 

Wifi Antenne (Om du skal ha NBT Evo)

Microfon med kabel 1 eller 2 stk (Er ikke absolutt nødvendig)

Usb kabel med Aux og Usb for å koble i midtkonsoll (Er heller ikke 100% nødvendig, selv har jeg fortsatt tilkoplet i hanskerommet, men har også denne kabelen + aux i midtkonsoll)

 

Skal Du ha NBT med Dab eller Dab+ får en vel si, må du kjøpe ny venstre bakrute med innebygd Dab antenne samt Dab antenne forsterker som er på D-Stolpen, Alternativt kjøpe Funke sin Dab antenne (Av en eller annen grunn så hadde jeg Dab antenne i min rute fra før av, men noen hadde klippet over antenne kablene og det viste seg umulig å lodde på nye kabler, så jeg har kjøpt en Funke antenne, men ikke fått montert ennda)

Hei, takk for tips. Vet du sånn cirka pris på dette her? Har dab+ originalt i bilen fra fabrikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...