Gå til innhold

Dension 500s


Tullerici
 Share

Anbefalte innlegg

Dension dab+ med bluetooth som kobles i bmw x5 e70 med cic tror jeg. Problemet er vel jeg ikke får opp dab i idrive. Kun cd/dvd og radio og tv.  Leser at det kanskje må kodes?  Noen som har gjort dette og mulig har litt info?  Har Delphi programmet og Carly. 

 

Mvh

richard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Gabz skrev:

I min E92 lå DAB-modusen under CD-veksler.

Hei, hva mener du nå?   Har tatt ut cd skifteren og hele klumpen i dashborde men fant ikke stort der. Koble meg på cdboksen med bro osv men forsatt ingenting som kom opp i idrive meny.  Derfor jeg lurer på om det må kodes noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Otis skrev:

I idrive skal man velge cd-changer, er det dab der?

Hei, nei der er ikke dab.  Cd meny så kan jeg velge mellom 1-8 i cd ved å trykke på en av cd knappene ellers så har jeg Fra topp

cd/dvd

Radio/fm/am

tv

extendal Aux/usb

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått koblet skikkelig alt opp med dension. Men venter på dension obd adaptere får å låse opp i idrive. Men nå har jeg SOS feilmelding da jeg kjører bro ifra cdveksler sin fiber kabel.  Noen som har innspill på hva som kan gjøres her ? Eller om det evt forsvinner når jeg får kodet inn dension?   Skrur jeg dension i bypass så forsvinner SOS feilmeldingen men setter jeg den i aktiv så kommer den tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...