rollo Skrevet Januar 18, 2019 Share Skrevet Januar 18, 2019 Hei, Skal bytte toppakning på en e39 m57d30 motor. Ser at det finnes flere typer med anmerkning: Hullantall 0 Hullantall 1 Hullantall 2 Hullantall 3 Hva er forskjellen på disse, og hvorfor denne betegnelsen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 18, 2019 Share Skrevet Januar 18, 2019 Det er visstnok forskjellig tykkelse på pakningen. Uansett hva du velger må du passe på å velge det samme for andre pakninger til evt andre ting som blir påvirket av valget. Hva du skal velge vet ikke jeg. Eller hvorfor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rollo Skrevet Januar 18, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2019 2 minutter siden, Otis skrev: Det er visstnok forskjellig tykkelse på pakningen. Uansett hva du velger må du passe på å velge det samme for andre pakninger til evt andre ting som blir påvirket av valget. Hva du skal velge vet ikke jeg. Eller hvorfor. Da har du kommet til samme svar som meg..ingenting Vet ikke om det går å se på den gamle pakning på en eller annen måte, om det står oppført noe betegnelser på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540is Skrevet Januar 18, 2019 Share Skrevet Januar 18, 2019 Så lenge du bare skifter pakning og ikke maskinerer noen flater så bruker du en pakning med like mange hull som den fra før. Hullene er nr 2 på bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rollo Skrevet Januar 18, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2019 21 minutter siden, 540is skrev: Så lenge du bare skifter pakning og ikke maskinerer noen flater så bruker du en pakning med like mange hull som den fra før. Hullene er nr 2 på bilde. Kan man se dette uten å plukke av toppen først? Er ikke hjemme akkurat nå, så da får jeg ikke sjekket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540is Skrevet Januar 18, 2019 Share Skrevet Januar 18, 2019 Ja, pakningen stikker ut litt der rollo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå