Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Skal bytte toppakning på en e39 m57d30 motor.

Ser at det finnes flere typer med anmerkning:

Hullantall 0

Hullantall 1

Hullantall 2

Hullantall 3

Hva er forskjellen på disse, og hvorfor denne betegnelsen?

Skrevet

Det er visstnok forskjellig tykkelse på pakningen. Uansett hva du velger må du passe på å velge det samme for andre pakninger til evt andre ting som blir påvirket av valget.

Hva du skal velge vet ikke jeg. Eller hvorfor.

Skrevet
2 minutter siden, Otis skrev:

Det er visstnok forskjellig tykkelse på pakningen. Uansett hva du velger må du passe på å velge det samme for andre pakninger til evt andre ting som blir påvirket av valget.

Hva du skal velge vet ikke jeg. Eller hvorfor.

Da har du kommet til samme svar som meg..ingenting :)

Vet ikke om det går å se på den gamle pakning på en eller annen måte, om det står oppført noe betegnelser på denne. :)

Skrevet

Så lenge du bare skifter pakning og ikke maskinerer noen flater så bruker du en pakning med like mange hull som den fra før. Hullene er nr 2 på bilde.

 

 

8T4OCx5.png

Skrevet
21 minutter siden, 540is skrev:

Så lenge du bare skifter pakning og ikke maskinerer noen flater så bruker du en pakning med like mange hull som den fra før. Hullene er nr 2 på bilde.

 

 

8T4OCx5.png

Kan man se dette uten å plukke av toppen først? Er ikke hjemme akkurat nå, så da får jeg ikke sjekket :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...