Zeissrf Skrevet Februar 9, 2019 Share Skrevet Februar 9, 2019 Min datter har kjøpt en serie 1 2015. For litt siden begynte den å rykke under kjøring, ikke konstant men det kommer å går, samtidig mister den kraften da. Når det skjer kommer dette varselet blinkende i displayet. Noen som vet hva det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 9, 2019 Share Skrevet Februar 9, 2019 Veldig vanskelig/umulig å svare på hva dette kan være via internett da dette kan være så mangt at det blir bare gjetting og synsing. Du må ta en diagnose og så ta det derfra. Om det har vært/er varsellamper så ligger det feilkoder i minnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeissrf Skrevet Februar 10, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2019 19 hours ago, Reef89 said: Veldig vanskelig/umulig å svare på hva dette kan være via internett da dette kan være så mangt at det blir bare gjetting og synsing. Du må ta en diagnose og så ta det derfra. Om det har vært/er varsellamper så ligger det feilkoder i minnet. Ja eg tror en diagnose må til. Regner med det må være en sensor en plass. Liker å finne utav tingene å fikse de selv men her må eg kanskje melde pass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dopus Skrevet Februar 10, 2019 Share Skrevet Februar 10, 2019 Hvis den er norsk solgt så har du vel 5 / 200 000km års garanti. Da hadde jeg bare levert bilen til forhandler. Dem få gangene min bil (2013 5 serie) var inne på feil/garanti utbedring så fikk jeg alltid gratis lånebil også. Er det ikke lenger garanti på bilen (bruktimport) så hadde jeg satset på en diagnose først, mange ganger kan det være bagataeller eller småting som kan være billig og lett å fikse selv. Er jo en del folk her på forumet som kan ta diagnose for andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t06afre Skrevet Februar 10, 2019 Share Skrevet Februar 10, 2019 Ikke for å være ekkel, men har du sjekket manualen. Den pleier å ligge i hanskerommet. Lampen betyr "suspension CONTROL Failure DASHBOARD Warning LIGHT" En diagnose er nok tingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dopus Skrevet Februar 10, 2019 Share Skrevet Februar 10, 2019 googlet litt: Stort sett ABS ringer/sensorer som ofte fører til denne feilmeldingen, dette kan igjen påvirke ESP , antispinn osv, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå