Steinark84 Skrevet Juni 11, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2019 Kjøpte ett sett "precut" jeg. Veldig fin og jobbe med. Men de sier du ikke trenger varmluftpistol. Men jeg følte jeg måtte det for å forme/krympe litt. Tykk og fin film. Kan ikke sammenlignes med biltema el. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinark84 Skrevet August 16, 2019 Forfatter Share Skrevet August 16, 2019 BimmerFan! og Walkabout reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet August 17, 2019 Share Skrevet August 17, 2019 Flott bil! Mineral grå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 17, 2019 Share Skrevet August 17, 2019 8 minutter siden, FTE skrev: Flott bil! Mineral grå? Sikkert Space grå. Fikk ikke Mineral grå på f10/11. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinark84 Skrevet August 17, 2019 Forfatter Share Skrevet August 17, 2019 Space grå ja😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet August 17, 2019 Share Skrevet August 17, 2019 Min er jo Mineral grå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå