Gå til innhold

Null liv i M50b25 etter motorbytte...


mtbmarius
 Share

Anbefalte innlegg

Hei! 

Vi har akkuratt byttet motor i min e36 325coupe, og har nå fått den inn og kobla til alt av plusser og minuser, endel av kontaktene har vi ikke koblet til for det var ikke merket da vi fikk det med motorn. 

Men når vi har kobla alt av pluss og minus og vrir om nøkkel kommer det bare ett klikk fra startern? Og ikke no mere, ecu skal ikke ha startsperre, så vi lurer på om noen her inne har noen elektriske fingre og kan dette el opplegget bedre enn oss 😅

takker for svar på forhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som skrevet over her så mangler dere strøm. Vanskelig å si spesifikt hva det er som er årsaken til det.I slike tilfeller lønner seg å gå over alle kontakter/ledninger som dere har koblet og sjekke at alt er koblet skikkelig og at dere har god jording,batteri spenning osv..

Hvis bilen er bygget om fra automat til manuell så er det viktig å sjekke at den trinn kontakten,som ligger under mansjetten rundt girspaken står i "park" (P). Den må stå helt i nøyaktig posisjon,ellers klikker det bare i starteren.Jeg hadde det problemet på min 325i coupe da jeg byttet motor i den,det var det første jeg sjekket siden jeg hadde merket alle kontakter/ledninger i motorrommet før motorbytte og var 100% sikker på at alt var koblet riktig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...