ErikBR94 Skrevet Februar 26, 2019 Share Skrevet Februar 26, 2019 (endret) Hallo folkens. Kikker litt rundt men vanskelig å finne en tråd om kjøp av F11 520/530D. Har en F31 320D som jeg tenker på å bytte til fordel for en 5er. Åssen er F11? Noe å satse på? Og hvilke motor? Noe spesielt å passe på eller styre unna? Endret Februar 26, 2019 av ErikBR94 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 26, 2019 Share Skrevet Februar 26, 2019 Sånn kjapt utfra hva jeg husker å ha lest i forumet, så virker det som det er relativt lite kjente feil på F10/F11, men noen er det jo. Luft belg venstre bak, kjent feil og det var en kampanje på dette. EGR ventil på N47, kjent feil og en kampanje. Rust på dører under en pakning en plass, kjent feil, ikke dekket av kampanje, men dekkes av rust garanti. Registerfeil på N47 og noen ganger på N57. Virker som det er verst på N47. Utbedret etter 2013 mener jeg. Kjent feil og det har vært kampanje på dette. Dieselpumpe havari for alle BMW diesel med N47/N57 eller B-serien. Ganske kjent problem og skjer med alle, uansett årsmodell. Skjer kanskje ikke så ofte dog? Kjent feil, men ingen kampanje. Varmetråder i komfortseter kortslutter og smelter hull i trekket på førersetet. Kjent feil, ingen kampanje. Mulig noen mener at dette er små feil/store feil eller at jeg har glemt noe/lagt til for mye. Walkabout og lagunilla reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå