stiann Skrevet Mars 4, 2019 Share Skrevet Mars 4, 2019 Hei noen her som kan hjelpe med og kode en BMW i3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Lusk Skrevet Mars 6, 2019 Share Skrevet Mars 6, 2019 Hvor holder du til, og hva ønsker du kodet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiann Skrevet Mars 20, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2019 Hei vil kode at kø assistanse skal funke på alle veier og opp til 99km/h. Så må kode med pc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond H. Olsen Skrevet Mars 26, 2019 Share Skrevet Mars 26, 2019 Kan man kode det altså? Har irritert meg helt siden jeg fikk bilen at det må være motorvei og kun opp til xx km/t Hvor mange motorveier har vi i Bergen? (ingen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Alpina Skrevet Mars 31, 2019 Share Skrevet Mars 31, 2019 Lurer på selv om dette er mulig? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Alpina Skrevet April 8, 2019 Share Skrevet April 8, 2019 Ingen? 😵 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p11gt Skrevet September 25, 2019 Share Skrevet September 25, 2019 (endret) Det skal være mulig og gjøre det. Det kan gjøres med Esys. Har ikke fått rotet meg til å sette meg inn i det ennå. Har tenkt å gjøre det samme med min i3. Så hvis det er noen som har Esys og kan kode, så skal det gå greit. Hadde hele oppsettet for hvordan liggende et sted, skal se om jeg finner det. Endret September 25, 2019 av p11gt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p11gt Skrevet September 25, 2019 Share Skrevet September 25, 2019 Optional: Raise Threshold for TJA Speed By default, TJA is capped at ~35mph, this can be increased slightly in eSys. Note speeds higher than 45MPH can be a bit jerky on the steering wheelSAS module SAS/3000/LDM_STA_Einschraenkung - set to "keine Einschraenkung"To disable TJA Max Speed SAS/3000/LDM_QalcgRel_v_Tacho_aktiv_kmh - change hex value to "63" (0x63 = 99 in decimal = 99kmh). You can change hex value to whatever you want to. Default setting is 60KMH. SAS/3000/LDM_QalcgRel_v_Tacho_aktiv_mph - change hex value to "3E" (0x3E = 62 in decimal = 62mph). You can change hex value to whatever you want to. Default setting is 35MPH. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet September 26, 2019 Share Skrevet September 26, 2019 Husk at dette bryter garantien da det er en sikkerhetsfunksjon. Har selv fått meg en ny i3 nå og det og irriterer meg litt men rattet blir faktisk veldig hakkete da dette ikke er noe fullverdig autopilot. Tror bilen også kommuniserer med navigasjonen for å faststille om veien er klassifisert som motorvei eller ikke. Begge ting skal også kunne kodes med Carly men jeg gjør det ikke grunnet garantien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 26, 2019 Share Skrevet September 26, 2019 7 timer siden, quandt1960 skrev: Husk at dette bryter garantien da det er en sikkerhetsfunksjon. Har selv fått meg en ny i3 nå og det og irriterer meg litt men rattet blir faktisk veldig hakkete da dette ikke er noe fullverdig autopilot. Tror bilen også kommuniserer med navigasjonen for å faststille om veien er klassifisert som motorvei eller ikke. Begge ting skal også kunne kodes med Carly men jeg gjør det ikke grunnet garantien. Omtrentlig samme som G31 oppfører seg det. Det er heller ingen fullverdi autopilot. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå