knut_olestad Skrevet Mai 16, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2019 Screenshot fra NRKs lokalsending 😁 (som jeg fikk tilsendt på melding fra ei som filma det fra tvskjermen, ikke om å gjør å være enkel) Marius2002 og Tony Soprano reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Mai 16, 2019 Share Skrevet Mai 16, 2019 Så sendingen 😊 Kult 🔝👏 knut_olestad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 16, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2019 2 timer siden, Tony Soprano skrev: Så sendingen 😊 Kult 🔝👏 Takk 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 16, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2019 SVID_20190516_234038_1.mp4 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 17, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2019 Fant noe fint på Dovre, om noen kan tagge forrige eier så hadde det vært fint 😁 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 17, 2019 Share Skrevet Mai 17, 2019 @Bimmerlorris? knut_olestad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet Mai 19, 2019 Share Skrevet Mai 19, 2019 På 17.5.2019 den 23.26, Gabz skrev: @Bimmerlorris? Se der ja, gamlebilen min i full 17-maiskrud Men litt forvirret Jeg er litt dårlig på å vite hvem folk er her inne, fordi det brukes andre kallenavn. Hvem er trådeier ? Han som kjøpte bilen av meg i vinter, bor på Dovre. Sett i ettertid, er jeg nesten litt lei meg for å ha solgt denne bilen. For den 535`n jeg kjøpte i vinter, har så langt voldet meg en del hodebry. Men sånn er det Når det er sagt, så må jeg få si at Bmw 1-serie kan bli veldig kule når de styles litt Så gratulerer med fin bil knut_olestad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 20, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2019 På 19.5.2019 den 10.27, Bimmerlorris skrev: Se der ja, gamlebilen min i full 17-maiskrud Men litt forvirret Jeg er litt dårlig på å vite hvem folk er her inne, fordi det brukes andre kallenavn. Hvem er trådeier ? Han som kjøpte bilen av meg i vinter, bor på Dovre. Sett i ettertid, er jeg nesten litt lei meg for å ha solgt denne bilen. For den 535`n jeg kjøpte i vinter, har så langt voldet meg en del hodebry. Men sånn er det Når det er sagt, så må jeg få si at Bmw 1-serie kan bli veldig kule når de styles litt Så gratulerer med fin bil Jeg er kompis av han som kjøpte den av deg, var nede på Dovre på besøk i helga, ble noen mil i E34 da, fantastisk god bil. Takk takk, ja det kostes på sånn litt nå og da vet du 😂 Bimmerlorris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet Mai 20, 2019 Share Skrevet Mai 20, 2019 11 minutter siden, knut_olestad skrev: Jeg er kompis av han som kjøpte den av deg, var nede på Dovre på besøk i helga, ble noen mil i E34 da, fantastisk god bil. Takk takk, ja det kostes på sånn litt nå og da vet du 😂 Åja så kult 😃👍 Ja bilen skal vøre ganske grei den altså. Kostet på den ganske mye den tiden jeg hadde den. Skikkelig tapsprosjekt 🤣🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 20, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2019 5 minutter siden, Bimmerlorris skrev: Åja så kult 😃👍 Ja bilen skal vøre ganske grei den altså. Kostet på den ganske mye den tiden jeg hadde den. Skikkelig tapsprosjekt 🤣🙈 Jeg forelska meg fullstendig i den faktisk 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet Mai 20, 2019 Share Skrevet Mai 20, 2019 3 minutter siden, knut_olestad skrev: Jeg forelska meg fullstendig i den faktisk 😁 He he, den hadde levd et hardt liv før jeg overtok den. Vet ikke om du har lest tråden min ? Der ligger det meste dokumentert av hva som er gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 20, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2019 32 minutter siden, Bimmerlorris skrev: He he, den hadde levd et hardt liv før jeg overtok den. Vet ikke om du har lest tråden min ? Der ligger det meste dokumentert av hva som er gjort. Har vært å kikka ja Bimmerlorris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 28, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2019 Dro Lille Blå ut fra vinterlagring her om dagen, så da ble det jo ett par bilder. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 16, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2019 (endret) Blir litt langt i mellom, mye å gjøre sånn innimellom, senest var jeg å hjalp bruttern få fyr på en gammel Granada som har stått urørt i 30 år. Neste prosjekt blir vel bare å få på 15 mm spacers bak. Endret Juli 16, 2019 av knut_olestad Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå