Gå til innhold

Knut_olestads E87 118d


Anbefalte innlegg

På 17.5.2019 den 23.26, Gabz skrev:

Se der ja, gamlebilen min i full 17-maiskrud ;-) 

Men litt forvirret :-P Jeg er litt dårlig på å vite hvem folk er her inne, fordi det brukes andre kallenavn.

Hvem er trådeier ?

Han som kjøpte bilen av meg i vinter, bor på Dovre.

Sett i ettertid, er jeg nesten litt lei meg for å ha solgt denne bilen. For den 535`n jeg kjøpte i vinter, har så langt voldet meg en del hodebry. Men sånn er det ;-) 

Når det er sagt, så må jeg få si at Bmw 1-serie kan bli veldig kule når de styles litt :-) Så gratulerer med fin bil :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.5.2019 den 10.27, Bimmerlorris skrev:

Se der ja, gamlebilen min i full 17-maiskrud ;-) 

Men litt forvirret :-P Jeg er litt dårlig på å vite hvem folk er her inne, fordi det brukes andre kallenavn.

Hvem er trådeier ?

Han som kjøpte bilen av meg i vinter, bor på Dovre.

Sett i ettertid, er jeg nesten litt lei meg for å ha solgt denne bilen. For den 535`n jeg kjøpte i vinter, har så langt voldet meg en del hodebry. Men sånn er det ;-) 

Når det er sagt, så må jeg få si at Bmw 1-serie kan bli veldig kule når de styles litt :-) Så gratulerer med fin bil :-) 

Jeg er kompis av han som kjøpte den av deg, var nede på Dovre på besøk i helga, ble noen mil i E34 da, fantastisk god bil.

Takk takk, ja det kostes på sånn litt nå og da vet du 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, knut_olestad skrev:

Jeg er kompis av han som kjøpte den av deg, var nede på Dovre på besøk i helga, ble noen mil i E34 da, fantastisk god bil.

Takk takk, ja det kostes på sånn litt nå og da vet du 😂

Åja så kult 😃👍

Ja bilen skal vøre ganske grei den altså. Kostet på den ganske mye den tiden jeg hadde den. Skikkelig tapsprosjekt 🤣🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Bimmerlorris skrev:

Åja så kult 😃👍

Ja bilen skal vøre ganske grei den altså. Kostet på den ganske mye den tiden jeg hadde den. Skikkelig tapsprosjekt 🤣🙈

Jeg forelska meg fullstendig i den faktisk 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, knut_olestad skrev:

Jeg forelska meg fullstendig i den faktisk 😁

He he, den hadde levd et hardt liv før jeg overtok den. Vet ikke om du har lest tråden min ? Der ligger det meste dokumentert av hva som er gjort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Blir litt langt i mellom, mye å gjøre sånn innimellom, senest var jeg å hjalp bruttern få fyr på en gammel Granada som har stått urørt i 30 år. Neste prosjekt blir vel bare å få på 15 mm spacers bak.

Screenshot_20190716_231947.jpg

Screenshot_20190716_231937.jpg

Endret av knut_olestad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...