cabcab Skrevet Mars 27, 2019 Share Skrevet Mars 27, 2019 (endret) Jeg hadde en glipe på høyre vindu bak pga en skjøteledning jeg hadde inn der for å lade opp batteri. Men nå vil ikke ruta verken opp eller ned.de andre funker.vet noen hvilken sikring jeg skal sjekke? Endret Mars 27, 2019 av cabcab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 27, 2019 Share Skrevet Mars 27, 2019 Får du noen feilmelding? Har du sjekket sikringskart oversikten? Eller noen sikringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cabcab Skrevet Mars 27, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2019 Har ikke funnet oversikten over sikringene. Håper det bare er en sikring..er det en av de bak. Eller forran i hanskerommet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 27, 2019 Share Skrevet Mars 27, 2019 14 minutter siden, cabcab skrev: Har ikke funnet oversikten over sikringene. Håper det bare er en sikring..er det en av de bak. Eller forran i hanskerommet ? http://fusesdiagram.com/bmw/fuse-box-diagram-bmw-5-e60.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cabcab Skrevet Mars 28, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2019 Hei. Tusen takk for svar. Da skal jeg forske litt 🙂 er bare hjemme i helgene så da håper jeg at jeg finner ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 28, 2019 Share Skrevet Mars 28, 2019 Får du noen feilmelding i instrumentpanelet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cabcab Skrevet Mars 28, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2019 11 timer siden, Otis skrev: Får du noen feilmelding i Da kommer vi til mitt neste problem som jeg egentlig skulle lage en egen tråd på. Men jeg er strømtom. Har prøvd lade bilen, fikk start på den. Men denne uken er jeg på radiumen i Oslo. Kommer hjem i morgen. Bilen har stått på vedlikeholdslading via motorromet. Brodern var å sjekka i dag. Var 100 prosent. Men han fikk ikke opp dørene.så bateriet er nok kaputt. Han satte den til lading igjen.og da starta ladinga på 20 % igjen. Så må prøve å kjøpe nytt batteri i morgen. Og så får jeg bruke litt tid på sjekk av sikringer. Heller ikke ccc vil starte.er helt død. Så vet ikke hva som har skjedd.fant ikke noe sikring bak på ccc. Så jeg får lete etter rette sikringene. Er de helebså får jegse om det er fukt baki. Der de modulene ligger. Så nå begyner jeg å bli lei biler med mye elektronikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 28, 2019 Share Skrevet Mars 28, 2019 Lekkasje fra panoramasoltaket i bagasjerommet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cabcab Skrevet Mars 28, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2019 Skal sjekke i morgen. Men håper det bare er en sikring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cabcab Skrevet Mars 31, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2019 Der var det helt tørt og fint. Displayet virket igjen en morning jeg startet den. Virket kanske 10 minutter så ble den helt sort igjen. Hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cabcab Skrevet April 21, 2019 Forfatter Share Skrevet April 21, 2019 Hei. Jeg må nok få noen til å reparere ccc så jeg endelig kan få ro her. Veldig irriterende feil. Må bare finne noen som kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 21, 2019 Share Skrevet April 21, 2019 Det virker å være ganske vanskelig å fikse CCC for noen som ikke kan det skikkelig. Og de som kan det, vil ikke fortelle hvordan det gjøres. For det er business. Så det ser ut som dine valg er å kjøpe en brukt CCC, en reparert CCC, en ny CCC eller å bygge om til CIC. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cabcab Skrevet April 30, 2019 Forfatter Share Skrevet April 30, 2019 Jepp. Da blir det nok rep. Setter bilen hos et verksted i Sarp. Så håper det gjør susen. Takker for hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimhas Skrevet April 30, 2019 Share Skrevet April 30, 2019 Fant du ut av vinduet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cabcab Skrevet Mai 2, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2019 (endret) Ja. Det var bare en sikring til vinduet. Så det ble bra. Han fikk ikke ordnet ccc så jeg må kjøpe ny. Var det ikke en her som solgte ny til 3500? Endret Mai 2, 2019 av cabcab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå