Gå til innhold

Vindus heis sikring -04 e61

cabcab
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en glipe på høyre vindu bak pga en skjøteledning jeg hadde inn der for å lade opp batteri. Men nå vil ikke ruta verken opp eller ned.de andre funker.vet noen hvilken sikring jeg skal sjekke?

Endret av cabcab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Otis skrev:

Får du noen feilmelding i 

Da kommer vi til mitt neste problem som jeg egentlig skulle lage en egen tråd på. Men jeg er strømtom. Har prøvd lade bilen, fikk start på den. Men denne uken er jeg på radiumen i Oslo. Kommer hjem i morgen. Bilen har stått på vedlikeholdslading via motorromet. Brodern var å sjekka i dag. Var 100 prosent. Men han fikk ikke opp dørene.så bateriet er nok kaputt. Han satte den til lading igjen.og da starta ladinga på 20 % igjen. Så må prøve å kjøpe nytt batteri i morgen. Og så får jeg bruke litt tid på sjekk av sikringer. Heller ikke ccc vil starte.er helt død. Så vet ikke hva som har skjedd.fant ikke noe sikring bak på ccc. Så jeg får lete etter rette sikringene. Er de helebså får jegse om det er fukt baki. Der de modulene ligger. Så nå begyner jeg å bli lei biler med mye elektronikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Det virker å være ganske vanskelig å fikse CCC for noen som ikke kan det skikkelig. Og de som kan det, vil ikke fortelle hvordan det gjøres. For det er business. 

Så det ser ut som dine valg er å kjøpe en brukt CCC, en reparert CCC, en ny CCC eller å bygge om til CIC. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Ja. Det var bare en sikring til vinduet. Så det ble bra. Han fikk ikke ordnet ccc så jeg må kjøpe ny. Var det ikke en her som solgte ny til 3500?

Endret av cabcab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...