IceBlitz Posted April 1, 2019 Share Posted April 1, 2019 Har Webasto på min X5, ser den i motorrommet. Men denne har aldri vært på etter at jeg kjøpte bilen, og får ikke opp noen feilkoder. Kan gå inn og sette timere, men ingenting skjer og både Aux heater og Aux vent er grået ut i menyen på skjermen. Noen som kan belyse dette litt? Har Googlet meg rød uten å finne noe annet enn forvirrende informasjon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Otis Posted April 1, 2019 Share Posted April 1, 2019 Hadde du motor i gang når du testet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reef89 Posted April 2, 2019 Share Posted April 2, 2019 Link to comment Share on other sites More sharing options...
IceBlitz Posted April 2, 2019 Author Share Posted April 2, 2019 12 timer siden, Otis skrev: Hadde du motor i gang når du testet? Testet både med motor i gang og avslått med bilen låst. I går kveld valgte jeg også en timer på 0700 i dag morges i tilfelle bilen må ha stått urørt så så lenge før timeren vil fungere. Men ingen vifte på, ingen lunk noen steder Har også lest en del i tråden over men har ikke blitt noe klokere. Har heller ikke noen feilmeldinger i displayet. Webasto går simpelten ikke på, ikke en gang ved minusgrader om morgenen for å varme motoren. Har ikke sjekket sikringene på den enda som jeg leste noe om i manualen i tråden over, dette kan jeg gjøre når jeg kommer hjem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts