emilst Skrevet April 4, 2019 Share Skrevet April 4, 2019 Etter å ha hatt samme bil i mange år vurderer jeg nå å bytte ut. Fant denne her; https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=143499145 Ser at den er bruktbilimportert. Mye utstyr. Alle servicer osv. fulgt. Ser bra ut. Noe jeg bør være spesielt obs når det gjelden disse? Alle råd mottas med stor takk! Kan få den for kr 80 000 uten garanti om jeg vil. Noe å vurdere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet April 4, 2019 Share Skrevet April 4, 2019 Ville ideelt sett droppet N47. Ser man bort fra det ville jeg også gått for 09’ eller nyere pga CIC. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilst Skrevet April 4, 2019 Forfatter Share Skrevet April 4, 2019 (endret) Takk for tilbakemelding. For en som ikke er helt oppdatert. Hva innebærer CIC? Hva tenker du om prisen? Fant ut om CCC og CIC her; https://www.youcanic.com/guide/whats-difference-between-bmw-ccc-cic Endret April 4, 2019 av emilst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 4, 2019 Share Skrevet April 4, 2019 Hopp til 525 du. Cic/CCC er navi-enheten styrt av hjulet på midtkonsollen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilst Skrevet April 4, 2019 Forfatter Share Skrevet April 4, 2019 (endret) 19 minutter siden, Shattered skrev: Hopp til 525 du. Cic/CCC er navi-enheten styrt av hjulet på midtkonsollen. Åpen for alle gode forslag. Hvorfor denne tenker du? Pris er også viktig for meg her. Skal kun være bil nr. 2. Endret April 4, 2019 av emilst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 5, 2019 Share Skrevet April 5, 2019 12 timer siden, emilst skrev: Åpen for alle gode forslag. Hvorfor denne tenker du? Pris er også viktig for meg her. Skal kun være bil nr. 2. Med tanke på problemer med motor/register er det nok lurt å gå opp til rekkesekser. Jeg har en preface (2005) E61 som skal selges snart, har tråd på den her inne, om interessant! Den er riktignok eldre enn det du ønsker deg (?) da, men har m-sport-pakka blant annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilst Skrevet April 5, 2019 Forfatter Share Skrevet April 5, 2019 (endret) Du kan jo godt sende meg info om bilen din om du vil. Åpen for forslag jeg. Jeg har pr. idag en 1998 modell så 2005 er jo vesentlig bedre uansett:-) (fant ikke linken din). NB! Jeg må ha/bør ha stasjonsvogn. Endret April 5, 2019 av emilst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet April 5, 2019 Share Skrevet April 5, 2019 Har hatt flere tilsvarende 520d selv og det er vel litt overdrevent hvor stort problemet med register/motor er statistisk sett. Det er de med problemene man leser om, ikke alle som funker fint. Kjenner ikke prisnivået på de lengre så kan gjerne være et godt kjøp for det jeg vet, men vil si at det er en overdrivelse å si at den har MYE utstyr med store bokstaver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå