Gå til innhold

Feilkoder


Unknown89
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Kjørte en diagnose med Carly appen på min e61 2004 model. Fikk litt ymse feilkoder som jeg trenger litt mer hjelp med og skjønne.

Jeg kjøpte Carly adapteren men trur det er noe feil med den. Men fikk kodet om bilens batteri fra 110ah til 90 da jeg kjøpte nytt batteri. Kjører ellers diagnose med kabel til telefonen og carly appen.

Disse feilmeldingene dukket opp i etterkant av batteri bytte. Legger ved PDF fila. Kan ikke si at jeg har hatt noe problemer med lading av batteriet heller. Vi målte med voltmeter med bilen av og på rett på batteriet når vi byttet og virka greit 14v+ husker ikke nøyaktig. Kan det være IBS som begynner og knele? Det dukker ikke opp noe feilmeldinger på idrive utenom dynamic drive failure som har kommet et par ganger. Men har ikke sett den nå i de siste dagene etter at jeg tok en god tur med bilen. Lada ikke det nye batteriet så tenkte at det var problemet med dynamic drive failure feilmeldingen hvertfall.

 

Har bare hatt den bilen i 4 måneder. Gått 108000km. Lite km for så gammel bil.

Diagnostics Report 5 Touring (E61) (2004)_apr. 05 '19 20_45_51 (1).pdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør heller diagnose med skikkelig program som for eks. ISTA. Da får du spesifikk feilkode med forklarende tekst. Carly er meget udugelig til diagnose da den gir masse rare uforståelige feilkoder, og blader forskjellige moduler.

Ellers er Carly ypperlig til livesjekk, små koding som lys, batteri osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...