Gå til innhold

E71 hvordan montere mobridge dab+ ?

Jsr2000
 Share

Anbefalte innlegg

Takk, koding skal nok kunne gå greit.

Men hvor er det best å montere selve dab enheten? Forsøkte å lokalisere most tilkobling i bagasjerom uten å lykkes. Må den monteres bak hovedenhet i dashbord?

Endret av Jsr2000
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sett litt mer i bagasjerommet ser jeg at det er MOST fiberkabel inn på forstekeren til lydanlegget. Men den pluggen er større og inneholder i tillegg 4 andre ledere slik at fiber kabelen som fulgte med mobridge ikke er kompatibel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 years later...

Hvordan gikk denne installasjonen da? Antar du måtte nappe ut fiberkabelen og stappe den inn på rett plass for å få den rette loop'en mellom enhetene. 

Lyset skal gå i samme retning i loop'en som på illustrasjonen fra 2016 (fulgte med den Mobridge DAB-G2 jeg kjøpte tidligere i år), så ikke veldig oppdatert (samme ligger på nett). Forsterkeren vises ikke på illustrasjonen men antar den er der bak ja. Har ikke installert min ennå, men det er like før.

Men har testet den med USB-kabel mot PC-programvaren for konfigurering og oppdatering, og det funket jo tilsynelatende. Med separat 12V lineær strømforsyning.

mobridge-MOST.thumb.jpg.a8367d0f5211e43710e7ab20519f95fc.jpg

Endret av teerex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...