iMcLovin Skrevet Mai 3, 2019 Share Skrevet Mai 3, 2019 Hei jeg har en bmw e60 som er litt rar når det kommer til bakluken. jeg får åpnet den helt fint med nøkkelen men den vil ikke opp når jeg bruker håndtaket. Er det noen her inne som kan tenke seg til hva dette kan være ? tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 3, 2019 Share Skrevet Mai 3, 2019 Defekt mikrobryter da kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimhas Skrevet Mai 4, 2019 Share Skrevet Mai 4, 2019 Gjetter på bryteren(Altså den du trykker på for å åpne bakluken på vanlig måte) jeg også , begynn med å demontere den og sjekke kontakt osv inn på bryteren også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 4, 2019 Share Skrevet Mai 4, 2019 ..som nevnt over, eller snart Ledningsbrudd. Jeg byttet bryter uten å sjekke og her var det brudd. Så sjekk ledningene høyre side mens du likevel må ta av trekket i lokket. Bruks også klipsverktøy til å få ut klipsa hele og fine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå