Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrekk og gru. Det er som oftest problemer med vanos, eksentrisk kam aksel eller register. Eller alt. Så i beste fall er det bare å fikse det så blir det ok.

Men disse motorene har også problemer med olje forbruk, så det kan være lurt å se på det før man gjør så mye annet.

Skrevet (endret)
På 8.5.2019 den 9.36, Otis skrev:

Skrekk og gru. Det er som oftest problemer med vanos, eksentrisk kam aksel eller register. Eller alt. Så i beste fall er det bare å fikse det så blir det ok.

Men disse motorene har også problemer med olje forbruk, så det kan være lurt å se på det før man gjør så mye annet.

 

Endret av Bixplus
Skrevet

Det er ikke peilepinne på den motoren.

Skal du ha et verksted til å fikse det, så blir det fort 20k

Skrevet (endret)
På 8.5.2019 den 10.18, Otis skrev:

Det er ikke peilepinne på den motoren.

Skal du ha et verksted til å fikse det, så blir det fort 20k

:)

Endret av Bixplus
Skrevet

Olje fylling gjøres når bilen sier fra.

Det er vel n43 eller n46 motor du har, og den er svært godt kjent for sine problemer med motor.

Skrevet (endret)
På 8.5.2019 den 12.10, Daniel80 skrev:

Ikke usannsynlig at det er registerhavari pågang.. Hvor i landet holder du til da?

 

Endret av Bixplus
Skrevet

Ja bilen selges som den står, men kjøper skal alltid kunne vite om ukjente feil eller mangler. Her er det ikke en feil, men du har nå virkelig kjøpt deg arbeid vist du ikke leverer den tilbake. Som kjøper har du sterke kort på hånd den dag i dag. Er det vanos eller registerkjede begynner tusenlappene fort å rulle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...