macrorain Skrevet Mai 16, 2019 Share Skrevet Mai 16, 2019 (endret) Vurderer svakt sotet lyktefilm på baklykter, virker som Google mener Lamin-x er noe av det bedre? Ønsker både sotegrad og kvalitet på film og jobb som gjør at det ser originalt ut. Noen som (vet om noen som) er dyktige på dette? Vi har jo litt vriene lykter, så har ingen illusjon om at jeg klarer å få dette perfekt selv. Endret Mai 16, 2019 av macrorain Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 16, 2019 Share Skrevet Mai 16, 2019 Høre med ditt lokale reklame/ folieringsfirma det. Må jo være tusen av de i hele Oslo. Men det fineste er jo å la vær. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mai 16, 2019 Share Skrevet Mai 16, 2019 Min erfaring med Lamin-X er at det er enkelt å legge på. Det er mye tykkere enn folie, krøller seg ikke og blir ikke stygg om du skulle klare å sparkle på en brett(noe jeg aldri har klart). Den lar seg også strekke og man behøver ikke varme. Kan også rive den av og legge på nytt om du ikke har knadd det skikkelig på plass enda. Kurver og buer er ikke noe problem. Du klarer det nok fint på egenhånd. macrorain reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå