iMcLovin Posted May 16, 2019 Share Posted May 16, 2019 Hei Jeg har en bmw e60 som jeg hat tenkt til å sette inn en multimedieskjerm i. ikke bytte ut idrive skjemen men radioen. hvordan funker denne med idriv ? vil den forvirre idrive og hvordan vil det funke med aux og bluethoot ? takk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Basse Lusk Posted May 17, 2019 Share Posted May 17, 2019 (edited) Radioen er iDrive, uten den har du svart skjerm, ingen iDrive-funksjonalitet, ingen AUX og ingen bluetooth. Et bedre alternativ er kanskje å gjøre det motsatte, bytte ut skjermen og beholde radioen? Spørs hva du vil oppnå. Hvilken multimediaskjerm har du i tankene? Edited May 17, 2019 by Basse Lusk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reef89 Posted May 17, 2019 Share Posted May 17, 2019 Som nevnt over. Søk litt på forumet, ligger utallige tråder/innlegg om det samme. Har selv byttet ut til mediaskjerm i min E60 da jeg kun hadde M-ASK. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts