iMcLovin Skrevet Mai 16, 2019 Share Skrevet Mai 16, 2019 Hei Jeg har en bmw e60 som jeg hat tenkt til å sette inn en multimedieskjerm i. ikke bytte ut idrive skjemen men radioen. hvordan funker denne med idriv ? vil den forvirre idrive og hvordan vil det funke med aux og bluethoot ? takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Lusk Skrevet Mai 17, 2019 Share Skrevet Mai 17, 2019 (endret) Radioen er iDrive, uten den har du svart skjerm, ingen iDrive-funksjonalitet, ingen AUX og ingen bluetooth. Et bedre alternativ er kanskje å gjøre det motsatte, bytte ut skjermen og beholde radioen? Spørs hva du vil oppnå. Hvilken multimediaskjerm har du i tankene? Endret Mai 17, 2019 av Basse Lusk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 17, 2019 Share Skrevet Mai 17, 2019 Som nevnt over. Søk litt på forumet, ligger utallige tråder/innlegg om det samme. Har selv byttet ut til mediaskjerm i min E60 da jeg kun hadde M-ASK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå