23732 Skrevet Mai 18, 2019 Share Skrevet Mai 18, 2019 Som tittelen sier, så er aluminiumspasta, hvertfall på sprayboks, nesten helt borte fra markedet. For bare et år, halvannet siden hadde alle rekvisitaforhandlere det, nå er det såvidt at selges på tube eller boks. Noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 19, 2019 Share Skrevet Mai 19, 2019 Biltema har jo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Lusk Skrevet Mai 19, 2019 Share Skrevet Mai 19, 2019 Så at bilverkstedet brukte alupasta på sprayboks da de byttet klosser sist, var effektivt og lite gris. Har ikke sett det i butikk, men tube og boks selges vel over alt. Biltema er nevnt, Mekonomen selger halvkilosboks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
23732 Skrevet Mai 19, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2019 Fullt klar over at Biltema har på tube, men spørsmålet var egentlig hvorfor det har blitt fjernet fra sprayboks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimhas Skrevet Mai 19, 2019 Share Skrevet Mai 19, 2019 Jeg kjøpte dette på sprayboks ,senest for en uke siden . Promaister spray fra Mekonomen 23732 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
23732 Skrevet Mai 24, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2019 På 19.5.2019 den 14.51, kimhas skrev: Jeg kjøpte dette på sprayboks ,senest for en uke siden . Promaister spray fra Mekonomen De har der? Supert, da må jeg stikke innom. Ser ut som de har fjernet det fra siden dems da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå