Adrian.k Skrevet Mai 20, 2019 Share Skrevet Mai 20, 2019 (endret) Hei! Litt usikker på om dette er riktig sted å poste mitt innlegg, korriger meg gjerne om det er feil. Jeg har nylig kjøpt en BMW 2011 modell, som dessverre trengs litt lakkbehandling. Feil i lakken skyldes steinsprut og utstyr som har kommet i kontakt med bilen, men heldigvis er bilen bulk- og rustfri. Jeg skal få den nøye polert, men ser at enkelte plasser ikke lar seg perfeksjoneres uten at det lakkeres. Jeg antar at det omtrent er 20 små områder på bilen som må behandles.Mitt spørsmål er derfor følgende: Er dette relativt enkelt for en som meg, uten generell erfaring å ta selv, eller burde jeg få en fagkyndig til å gjøre det for meg? Dersom det burde gjøres av en fagkyndig, er det noen anbefalinger fra ulike bedrifter eller kjentfolk inne på forumet? Burde helst være lokalisert i Vestfold området. Noen som vet hvor mye dette eventuelt koster, enten via bedrift eller privat? Endret Mai 20, 2019 av Adrian.k Mer informasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 20, 2019 Share Skrevet Mai 20, 2019 https://mpsmicropaint.no/#/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Mai 20, 2019 Share Skrevet Mai 20, 2019 Er det spredt steinsprut på panser, så vil Micropaint anbefale hellakkering. Men her kan du fikse ting bra selv med en tannpirker, lakkstift og stødig hånd. Kommer an på skaden, såklart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adrian.k Skrevet Mai 20, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2019 Takk for svar fra begge 2 Det er nok spredt ja, jeg kan forhøre meg med de om det når jeg har tid. Jeg kan selvsagt prøve på egenhånd, men har nok ikke akkurat en stødig hånd for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå