Raymond G. Skrevet Juni 14, 2019 Share Skrevet Juni 14, 2019 Er det noen her inne som erfaring med chiptuning? Hva er er lurest, gå på verksted eller fynker tuning du handler på nett og orner selv like bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X5E53Evo Skrevet Juni 19, 2019 Share Skrevet Juni 19, 2019 Bestilte chip boks til en Audi a6 allroad engang. Skulle gå fra 180 hk til 232 hk. Men så mye effekt fikk man ikke. Merket ikke forskjell. Få ett seriøst firma til og tune den riktig. Ingen vits og spare penger på en boks som ikke gir effekt, eller om motoren eller girkassa går til h... Raymond G. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Juni 19, 2019 Share Skrevet Juni 19, 2019 Du kan gå til et seriøst firma og likevel legge inn tuningen selv. Det er ingenting motstridende med det. Det viktigste er at tuningfil er laget av noen som vet hva de holder på med. Jeg hadde tuning fra Trf, da brukte jeg en boks som heter Alientech Powergate til å bytte mellom tuning og original. Nå har jeg ESS og bruker laptop og kabel til å bytte mellom tuning og original. Raymond G. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimhas Skrevet Juni 19, 2019 Share Skrevet Juni 19, 2019 BSR har jeg god erfaring med på et par biler selv. Men har ikke prøvd det på BMW. Her laster man inn programmet selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dopus Skrevet Juni 19, 2019 Share Skrevet Juni 19, 2019 Bruker tuning fra autopower. Legger det inn og ut selv med dimsport mygenious håndholdt programmerer. Tar ca 14 min på en f11 med diesel. Funker bra d. Hadde holdt meg unna "tuning bokser" og satset på programmvare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå