Seim92 Skrevet Juli 2, 2019 Share Skrevet Juli 2, 2019 Hei Jeg har et lite spørsmål angående min X3 2012 mod F25 og håper det finnes noen dyktige folk her inne som kan hjelpe litt til for å finne ut hva som kan være feil. Problemet er at bilen hakker veldig når man svinger i lav hastighet. Dette skjer både når jeg svinger ved nedbremsing samt når jeg svinger ved akselrasjon. Dette forekommer ved hastigheter fra 5 km/t opp til 20-25 km/t. Ved oppbremsing eller akselrasjon rett frem merker jeg ingen ting. Noe som har noen ide? Takker for alle svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Juli 2, 2019 Share Skrevet Juli 2, 2019 Høres ut som fordelingskassa. Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Juli 3, 2019 Share Skrevet Juli 3, 2019 Om du ikke har app til å deaktivere xdrive, kryp under og koble ut fordelingskassen elektronisk. Om problemet så er vekke er det sikkert som @lagunilla skriver. Ta en diagnose på systemet. Evt kan du også ta ut sikring til ABS/DSC, det burde sette hele systemet ut av drift også men sistnevnte har jeg ikke prøvd selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Seim92 Skrevet Juli 3, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2019 @quandt1960 Dette har jeg ikke prøvd enda så skal gjøre et forsøk å se om dette fungerer. Er redd det er som lagunilla sier at fordelingskassen er gåen. Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind320x Skrevet Juli 4, 2019 Share Skrevet Juli 4, 2019 Har du mix dimensjon på sommerhjul og lik på vinter, så kan du bytte, for å se om bilen blir fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå