Robin L Skrevet Juli 9, 2019 Share Skrevet Juli 9, 2019 Holder på å skifte traversforinger. Pressa inn de nye foringene med bruk av skiver og tersj. Pressa de då langt det gikk. Prøver nå å ta resten med jekken, uten hell. vil den sige ned på foringene om jeg lar den stå på hjula over natta tru? Eller må jeg senke travers igjen og tersje siste rest ? Som bildet viser, skal traversene ca 1,5cm ned på foringen. Det virker som foringen stopper i karosseriet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 9, 2019 Share Skrevet Juli 9, 2019 Husker når jeg selv holdt på og da var det ekstremt tungt den siste biten. Så min mening er å senke ned travers og fortsett med rett verktøy. Det hjalp overhodet ikke med bilens egen vekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juli 9, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2019 12 minutter siden, Otis skrev: Husker når jeg selv holdt på og da var det ekstremt tungt den siste biten. Så min mening er å senke ned travers og fortsett med rett verktøy. Det hjalp overhodet ikke med bilens egen vekt. Stemmer bra det. Prøvde å jekke høyt på foringen uten at det hjalp. Løsningen ble å senke traversene mitt og bruke tersj. La på en 110mm stålplate i bunn av foringen som jeg presset mot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Juli 9, 2019 Share Skrevet Juli 9, 2019 Du må ha verktøy, hviler nesten ingen vertikal vekt på traversen slik. Sjekk vidaxl, de har foringsverktøy til E39 for en 800 kr ca. Evt kan du lage noe eget med en lang bolt og skål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå