Runar12 Posted July 15, 2019 Share Posted July 15, 2019 Merket en uling ved 2500 omdreininger og opp. Bilen er kjørt 113.000 og har ikke brukt noe olje. Er det begynnelsen på slutten for turboen? 😣 Se video for å høre: https://youtu.be/5NDw1ZBYv2E Link to comment Share on other sites More sharing options...
Otis Posted July 15, 2019 Share Posted July 15, 2019 Jeg hører ingenting som er unormalt. Men jeg hører heller ikke uling. Min uler ganske så bra, og har gjort det i 6 år. Virker flott. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runar12 Posted July 15, 2019 Author Share Posted July 15, 2019 Uler ikke spesielt høyt men hører det inne i bilen. Hørte det ikke når jeg prøvde å filme fra motorrommet. 2 timer siden, Otis skrev: Jeg hører ingenting som er unormalt. Men jeg hører heller ikke uling. Min uler ganske så bra, og har gjort det i 6 år. Virker flott. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel. Posted July 16, 2019 Share Posted July 16, 2019 Hører ikke noe spesielt jeg heller. Har du sjekket turboen for slakk? Eventuelt slange fra intercooler til turbo? Eventuelt sjekket om det er noe annet i motorrommet som lager lyden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runar12 Posted July 16, 2019 Author Share Posted July 16, 2019 5 timer siden, Daniel. skrev: Hører ikke noe spesielt jeg heller. Har du sjekket turboen for slakk? Eventuelt slange fra intercooler til turbo? Eventuelt sjekket om det er noe annet i motorrommet som lager lyden? Skal ta en sjekk på det i ettermiddag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts