ErikOlav Skrevet Juli 24, 2019 Share Skrevet Juli 24, 2019 (endret) Hei! Jeg kjøpte nylig en BMW 316 2005 modell. Den har gått 163 000 km. Nå nylig når jeg kjører får jeg opp to gule tegn som slås på med et pling imens bilen er i gang. Jeg har søkt litt og antar at dette muligens er DSC’en som har slått seg av. Men jeg lurer litt på (om det evt er det) om noen vet hvorfor dette skjer og hva jeg eventuelt kan gjøre? Det fungerer forøvrig ikke å trykke på DSC-knappen. Se vedlagt bilde. All hjelp settes stort pris på, Erik Endret Juli 24, 2019 av ErikOlav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 24, 2019 Share Skrevet Juli 24, 2019 Ta diagnose. Du har sannsynligvis en feilkode lagret som er tilknyttet disse to lampene. Muligens ABS relatert? ErikOlav reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juli 24, 2019 Share Skrevet Juli 24, 2019 Ta en diagnose ja. Feil på abs, her kan det enten verre en sensor eller modul. ErikOlav reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå