Gå til innhold

BMW import


325ie46
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, skal importere en bmw nå som det er blitt så billig. Men jeg lurer på hva består den kontrollen av som de tar på vegvesenet? Er det bare VIN verifikasjon eller er det som full teknisk?

Visst noen har noen andre tips/råd til å importere bil tas det i mot :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvordan det er med eldre biler, men de bilene jeg har hatt på visning så tok de bilder av utsiden foran og bak, og bilder av chassinummer i motorrom og eventuelt inni på de som hadde det. Også tar de med alle papirene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
På 29.7.2019 den 15.05, Daniel. skrev:

Vet ikke hvordan det er med eldre biler, men de bilene jeg har hatt på visning så tok de bilder av utsiden foran og bak, og bilder av chassinummer i motorrom og eventuelt inni på de som hadde det. Også tar de med alle papirene. 

Samme her. Overrasket over hvor slappe di var på import sjekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har importert en del biler som privatperson som har vært 0-3 år gamle. Da har det i praksis kun vært snakk om dokumentasjon av chassisnummer og km-stand samt gjennomgang av papirene som fulgte bilen. Har fått skrevet inn senkesett, spacere og de hjuldimensjoner jeg har bedt om uten noe spørsmål. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
På 18.8.2019 den 22.18, larserso skrev:

Jeg har importert en del biler som privatperson som har vært 0-3 år gamle. Da har det i praksis kun vært snakk om dokumentasjon av chassisnummer og km-stand samt gjennomgang av papirene som fulgte bilen. Har fått skrevet inn senkesett, spacere og de hjuldimensjoner jeg har bedt om uten noe spørsmål. 

Da har du møtt på en jævla slapp figur isåfall hehe om ting skal skrives i vognkortet skal di ha dokumentasjon. Er litt bingo på vegvesenet, mange gjør jobben sin skikkelig mens noen er slappe å går i zombiemodus😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...