quandt1960 Skrevet August 13, 2019 Share Skrevet August 13, 2019 På 12.8.2019 den 12.50, mr.Wreckless skrev: Som sagt så er jeg ikke ekspert på hva slags forstilling BMW har i sine forskjellige modeller, det var bare et forslag som jeg la på bordet for å se om det var verdt å undersøke. Det kan virke som BMW ikke har en slik forstilling så da er det egentlig bare å feie det av bordet Vanlig MacPherson med virtuel pivotlink nederst opp til og med alle serier til F10. Da kom double wishbone oppsett som på feks Audi B8. Og jo, når du forandrer opplagerpunkt for indre feste til bærearmer så ville du forandret geometrien for den er fast framme om du ikke nøyaktig kompenserer med rett tårnfestevinkel. Kjenner ikke til VAG sine rutiner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet August 13, 2019 Share Skrevet August 13, 2019 Og jo hva? Det er en selvfølge at du endrer noe på geoetrien ved en slik forskyvning. Men du endrer ikke scrub radius som du hevdet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet August 13, 2019 Share Skrevet August 13, 2019 1 time siden, TRF skrev: Og jo hva? Det er en selvfølge at du endrer noe på geoetrien ved en slik forskyvning. Men du endrer ikke scrub radius som du hevdet. Husk at foringer flekser, i mitt lille hodet tenker jeg det gjør men hva vet jeg. Du vet sikkert bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet August 13, 2019 Share Skrevet August 13, 2019 Tror du må lese deg opp på hva scrub radius er for noe. Men for all del, fortsett i kjent stil du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet August 13, 2019 Share Skrevet August 13, 2019 3 timer siden, TRF skrev: Tror du må lese deg opp på hva scrub radius er for noe. Men for all del, fortsett i kjent stil du. Eg skal fortsette?? LoL!🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå