kristofferertsland Skrevet August 9, 2019 Share Skrevet August 9, 2019 Bilen er som sagt en 520D. Har chiptunet bilen. 177HK/360NM originalt, men har nå ca. 230HK/435NM, har også montert gloss black grill, og foliert staget bak rødt for å gi litt kontrast, siden bilen er sort med shadowline pakke, samt montert sorte nasjonalitetsmerker og LED skiltlys. Bilen ble bruktimportert fra Tyskland i 2013 av forrige eier, jeg er tredje. Full utsyrsliste: https://www.mdecoder.com/decode/c362315 Veldig fornøyd med bilen, den har god bagasjeplass, god plass i bakseter til kompiser og familie, bilen flyter over ujevnheter i veien, og girkassen girer såpass mykt og stille at man skulle tro det var elbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 9, 2019 Share Skrevet August 9, 2019 Fin interiør farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 9, 2019 Share Skrevet August 9, 2019 Fin bil Liker den interiørfargen godt jeg og. Noe planer for bilen, eller er det kun å bruke den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristofferertsland Skrevet August 9, 2019 Forfatter Share Skrevet August 9, 2019 5 timer siden, Daniel. skrev: Fin bil Liker den interiørfargen godt jeg og. Noe planer for bilen, eller er det kun å bruke den? Er en daily driver, men takker ikke nei til videre effektøkning. Spørs hvor mye girkassa tåler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå