bluezoot Skrevet August 22, 2019 Share Skrevet August 22, 2019 Hei, Har hatt ett problem en stund at min MK4-navi restarter seg selv rett som det er når jeg kjører, er det noen som kjenner til dette og hva som evt kan være feil? Eneste som er tilkoblet er en Cd-veksler orginalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 22, 2019 Share Skrevet August 22, 2019 Hvilken bil og årsmodell? Ingenting som heter mk4 navi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bluezoot Skrevet August 22, 2019 Forfatter Share Skrevet August 22, 2019 (endret) Den jeg har heter MKIV Computer (Mk 4 oversatt regner jeg med) Den sitter i en e39 2003 modell Denne restarter seg selv med gjevn og trutt som det passer den. Endret August 22, 2019 av bluezoot danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 25, 2019 Share Skrevet August 25, 2019 Ikke ukjent kan jeg huske, fra min tid som e39 eier. Enten kjøp en annen brukt eller få din reparert. eBay har det du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå