petersv Skrevet August 28, 2019 Share Skrevet August 28, 2019 Hei, fikk opp varsel om DPF i e90en i dag. DPF er ikke tett. Hver gang jeg sletter den, kommer den tilbake etter nøyaktig 10 minutter. Noen måte å få det helt bort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet August 29, 2019 Share Skrevet August 29, 2019 Hvordan vet du at det ikke er tett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petersv Skrevet August 29, 2019 Forfatter Share Skrevet August 29, 2019 11 timer siden, TRF skrev: Hvordan vet du at det ikke er tett? Vet ikke det, men er ganske sikker. Bilen går som normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet August 29, 2019 Share Skrevet August 29, 2019 ..... 🙄 Hpi, MGunders, And-reas og 4 andre reagerte på dette 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And-reas Skrevet August 30, 2019 Share Skrevet August 30, 2019 (endret) Hvor lenge har du hatt bilen? Antall kilometer kjørt? Kanskje er "normalen" med denne bilen i ditt eie, at den går relativt dårlig? Plukka ut egr og innsug på min 2000 modell 320d (m47d20-motoren) i går. Den har gått helt "greit" siden jeg kjøpte den i fjor. Men ser at den helt klart har vært en smule tungpustet, og mitt eneste referansepunkt er nettopp denne motoren, innkjøpt ved 235 000 km. Det skal bli spennende å prøve den med "friske" luftveier. Endret August 30, 2019 av And-reas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå