petersv Posted August 28, 2019 Share Posted August 28, 2019 Hei, fikk opp varsel om DPF i e90en i dag. DPF er ikke tett. Hver gang jeg sletter den, kommer den tilbake etter nøyaktig 10 minutter. Noen måte å få det helt bort? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TRF Posted August 29, 2019 Share Posted August 29, 2019 Hvordan vet du at det ikke er tett? Link to comment Share on other sites More sharing options...
petersv Posted August 29, 2019 Author Share Posted August 29, 2019 11 timer siden, TRF skrev: Hvordan vet du at det ikke er tett? Vet ikke det, men er ganske sikker. Bilen går som normalt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TRF Posted August 29, 2019 Share Posted August 29, 2019 ..... 🙄 And-reas, MGunders, Daniel. and 4 others 2 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
And-reas Posted August 30, 2019 Share Posted August 30, 2019 (edited) Hvor lenge har du hatt bilen? Antall kilometer kjørt? Kanskje er "normalen" med denne bilen i ditt eie, at den går relativt dårlig? Plukka ut egr og innsug på min 2000 modell 320d (m47d20-motoren) i går. Den har gått helt "greit" siden jeg kjøpte den i fjor. Men ser at den helt klart har vært en smule tungpustet, og mitt eneste referansepunkt er nettopp denne motoren, innkjøpt ved 235 000 km. Det skal bli spennende å prøve den med "friske" luftveier. Edited August 30, 2019 by And-reas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts