Rizna Skrevet September 20, 2019 Share Skrevet September 20, 2019 Hei, sist jeg tok service på bilen min så var det endel oljesvetting fra slangen som går fra intercooler å til turbo. Veivhus blir byttet annenhver service og nylig byttet så er neppe noe med den. Kan det slakk i turbo som gjør at den tar inn olje? Får også litt eksos inn i coupeen når jeg står på tomgang, mistenker at det er hull i flexirør? er det en grei sak å bytte selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 20, 2019 Share Skrevet September 20, 2019 Olje der er ikke uvanlig, og jeg har det selv på min M57 og hadde det også på min forrige M47. Hva årsaken gjelder, så er det vel noe tetninger i turbo som er dårlige, men ikke farlig enda. Flexirør pleier å gå i stykker en stund etter at motorfester burde vært skiftet, og det ikke er rust. Så husk motorfester. M47 har en god del vibrasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind.J Skrevet September 22, 2019 Share Skrevet September 22, 2019 Bytta flexirøret på min, kjøpte fra biltema og fikk det sveist. Kosta 200,- og litt modifiseringer. Husker ikke diameter. Flexirøret går inni en boks så Kapp vekk og sett i vanlig flexirør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå