Aleks1993 Skrevet September 21, 2019 Share Skrevet September 21, 2019 Hei, har en F11 som plutselig ble høy bak, den er senka med stag og stagene er på plass.. Får opp feilmelding Cornering Ability Restricted. Noen som har vært borti dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mons1 Skrevet September 22, 2019 Share Skrevet September 22, 2019 Er det Adaptive dempere eller er det nivå-regulering bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks1993 Skrevet September 24, 2019 Forfatter Share Skrevet September 24, 2019 Hei er luftfjøring. Fant ut at 40 amp sikring til kompressor hadde ryki. Bytta den og kjørte i 2 dager, så har det samme skjedd igjen. Hva kan problemet være? Noe jeg må nullstille i kretsen evt? Takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel80 Skrevet September 24, 2019 Share Skrevet September 24, 2019 2 minutter siden, Aleks1993 skrev: Hei er luftfjøring. Fant ut at 40 amp sikring til kompressor hadde ryki. Bytta den og kjørte i 2 dager, så har det samme skjedd igjen. Hva kan problemet være? Noe jeg må nullstille i kretsen evt? Takk for svar. Hører du at kompressoren kjører unormalt mye? Hvis du har lekkasje blir kanskje kompressoren overbelastet da den ikke er beregnet på å gå kontinuerlig. Eventuelt kan justerings stagene ha satt seg? (vet ikke om du har montert nye stag eller bare montert adapter på de gamle). Disse høyde regulerings stagene setter seg ofte fast, og det skaper problemer for høydejusteringen. Eventuelt kan de ha løsnet og gir feil tilbakemelding til bilen, noe som gjør at bilen tror den er lav bak, og forsøker å heve den selv om den faktisk er maksimalt høy ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks1993 Skrevet September 24, 2019 Forfatter Share Skrevet September 24, 2019 12 timer siden, Daniel80 skrev: Hører du at kompressoren kjører unormalt mye? Hvis du har lekkasje blir kanskje kompressoren overbelastet da den ikke er beregnet på å gå kontinuerlig. Eventuelt kan justerings stagene ha satt seg? (vet ikke om du har montert nye stag eller bare montert adapter på de gamle). Disse høyde regulerings stagene setter seg ofte fast, og det skaper problemer for høydejusteringen. Eventuelt kan de ha løsnet og gir feil tilbakemelding til bilen, noe som gjør at bilen tror den er lav bak, og forsøker å heve den selv om den faktisk er maksimalt høy ? Heidu! Er ingen lekkasje, når bilen er komt dit den skal så blir den der. Kompressor går ikke unornalt mye heller. Har prøvd idag å ta ut og inn sikring 182 og 152 for å nullstille. Er justeringsstag bak og alt virker normalt. Det skjer bare plutselig under kjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taurinsh Skrevet Mars 12, 2020 Share Skrevet Mars 12, 2020 Hei. Har akkurat samme. Høyt bak. Kjørt til fjells på og hoppa over fartsdump, da kom feilmelding. Ingen lekkasjer, sikringer er hele, men gscan sier air compressor relay: short circuit to B+... alle stag ser greit ut osv, ingen skader... har ikke funnet ut noe mer enda 😏 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mars 12, 2020 Share Skrevet Mars 12, 2020 Kanskje nullpunktet er forskjøvet? At det er derfor default innstilling på høyde er off? Vanligvis er problemet andre veien, at den ligger for lavt og belgen er lekk og trengs å byttes. Luft er fantastisk for komforten inntil det blir noe feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå