fupsaker Skrevet September 22, 2019 Share Skrevet September 22, 2019 Bilen er to og et halvt år, normalt at kjølevæskenivået skal droppe voldsomt? Fikk feilmelding på fredag og kjørte litt med det, skrudde av bilen og på igjen, da var det borte. Har samtidig lagt merke til at det har vært en væskelekkasje under motoren, ca midt under som kanskje kan vise seg å være den? Jeg har lite teknisk peiling på slikt, så setter stor pris på svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 22, 2019 Share Skrevet September 22, 2019 (endret) Ikke usannsynlig at det er lekkasje nei når du sier det er vått under bilen. Er jo enten olje eller vann. Heis opp eller legg deg under bilen for å se videre hvor det er vått oppover. Kan være lurt å la bilen være i gang slik at det er sirkulasjon i systemet, kan være lettere å finne kilden. Endret September 22, 2019 av Reef89 fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet September 22, 2019 Forfatter Share Skrevet September 22, 2019 1 time siden, Reef89 skrev: Ikke usannsynlig at det er lekkasje nei når du sier det er vått under bilen. Er jo enten olje eller vann. Heis opp eller legg deg under bilen for å se videre hvor det er vått oppover. Kan være lurt å la bilen være i gang slik at det er sirkulasjon i systemet, kan være lettere å finne kilden. Takk, tror jeg skal få forhandler til å sjekke. Frustrerende når bilen er så ny. Har vært min siden ny også. Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet September 23, 2019 Share Skrevet September 23, 2019 En kompis fikk en liten småstein som traff radiatoren på sin 340i, da rant kjølevæsken sakte ut og etterhvert kokte den. Måtte leveres inn til BMW for rep. Så best om du leverer den inn. Kan evt. bare være en liten lekkasje fra en pakning elker noe men viktig det sjekkes ut fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet September 23, 2019 Forfatter Share Skrevet September 23, 2019 10 timer siden, quandt1960 skrev: En kompis fikk en liten småstein som traff radiatoren på sin 340i, da rant kjølevæsken sakte ut og etterhvert kokte den. Måtte leveres inn til BMW for rep. Så best om du leverer den inn. Kan evt. bare være en liten lekkasje fra en pakning elker noe men viktig det sjekkes ut Takk, da bærer det rett opp i morgen. Det ser ut til å lekke fra bakkant av motoren/bunnpanne, så får vi se. Har ikke hatt feilmelding siden. Men takk igjen for svar! Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet September 24, 2019 Forfatter Share Skrevet September 24, 2019 Nivået var VELDIG lavt, så skal etterfylle nå, så får jeg overvåke. Reef89 og Larskramer reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larskramer Skrevet August 20 Share Skrevet August 20 På 24.9.2019 den 9.14, fupsaker skrev: Nivået var VELDIG lavt, så skal etterfylle nå, så får jeg overvåke. har samme bil og samme problem som deg nå i 2024 fant du ut problemet?🫣 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå