e39en Skrevet September 30, 2019 Share Skrevet September 30, 2019 Min F11 2011 modell har nå gått 85000 km,bil går bra og ingen problemer.Har sett en del bilder av demonterte innsugingsmanifolder på n47 og n57 motorer,det blir mye sot og avleiringer av egr.Lurer på om dette kan skade swirl flaps ?Nødvendig og ta av manifold for rens?Blir en del småkjøring men passer på å ikke stoppe den før den er varm.Noen andre her som har erfaringer med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 30, 2019 Share Skrevet September 30, 2019 Renset et innsug på N57 som hadde gått 175kkm. Ikke noe galt med de swirl flapsene. Innsuget må av for rens. Hvis du er interessert har jeg et innsug fra N57 som har fått tre runder i delevasker som skal selges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e39en Skrevet Oktober 1, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2019 Ok,skifta du alle pakninger?Ca kor lang tid brukte du på jobben.Hva var moment på bolter innsugingsmanifold? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e39en Skrevet Oktober 11, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2019 Demonterte Innsugingsmanifolden jeg.Som forventa var det mykje sot og avleiringer der.Vanskelig å få skikkelig reint,men fikk ut mesteparten.6-7 timer i vasking med varmt vann,brukte avfetting og til slutt Jif ovnsrens.Skifta pakninger.Swirl Flaps såg heilt ok ut.Legger ut bilder før og etter.Bil går merkbart bedre etterpå rens. BimmerFan!, uglefossen, danskiii og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimhas Skrevet Oktober 13, 2019 Share Skrevet Oktober 13, 2019 Bra , grisete jobb du har hatt her . Jeg har sett det samme eller enda mer grodd igjen innsugs manifold på N57 på et par X5er også. Det ene tror jeg var strupet inn med nesten 50% men bilen gikk tilsynelatende normalt, men det var en 211 hk versjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e39en Skrevet Oktober 22, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2019 Beklager feil tekst til bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå