Bimmerboy42 Skrevet Oktober 1, 2019 Share Skrevet Oktober 1, 2019 Hei, Forrige uke ble clutchen og svinghulet byttet på min E36 323i cabriolet. I tomgang kommer det fuskelyd fra clutchen høres det ut som, men når jeg holder clutch-pedalen inne blir fuskelyden borte. Når jeg slipper pedalen kommer den tilbake igjen. Når jeg er i gang med å kjøre bilen og etter at jeg slipper gassen kommer det litt høyere lyd, men når jeg gir gass blir lyden borte igjen. Lurer på om noen av dere har opplevd dette tidligere? Kan det være på grunn av oljen til girkassen evt? for dårlig olje ellernoe slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 1, 2019 Share Skrevet Oktober 1, 2019 Ble det skiftet utløserlager? For det du beskriver tyder på dårlig utløserlager. Bimmerboy42 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Oktober 1, 2019 Share Skrevet Oktober 1, 2019 Er nok som @Otis sier. Med mindre det ble montert uorginal oppgradert clutch. Har selv 6 puck lamell clutch som bråker noe fryktelig ved utløsing. Høres ut som en fløyte, med mindre jeg slurrer på clutchen. Lageret er nytt men clutchen skal vistnok være sånn. Funker hvertfall som den skal Bimmerboy42 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerboy42 Skrevet Oktober 2, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2019 Kjøpte helt nytt clutch-sett fra Bildeler.no. Er sikkert på grunn av det, siden utløerlageret ble byttet i samme slengen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerboy42 Skrevet Oktober 3, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2019 @Slavearbeider'n Her er linken til clutchen jeg kjøpte. https://www.bildeler.no/clutch-komplett/v/35292/bmw/3-serie?arsmodell=1996&drivstoff=B&karosseri=775&motorkode=M52B25256S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå