frodekrs Skrevet Oktober 19, 2019 Share Skrevet Oktober 19, 2019 Hei. Har noen en god løsning for å bytte drivakselmansjett på en E91? Tenkte å ta av akslingen, har løsna fra diffen og skrudd ut skruen i navet. Men får ikke den løs fra navet? Er det bare å slå til den kommer? Må man ha spesial verktøy for å få på ny mansjett? Ser feks Biltema selger ett verktøy for å utvide den så den kan tres på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 19, 2019 Share Skrevet Oktober 19, 2019 De pleier å sitte noe jævlig i navet, så trengs nok litt vold for å få den ut ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frodekrs Skrevet Oktober 19, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2019 Okey. Får fortsette å slå da å sjå om den kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frodekrs Skrevet Oktober 20, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2019 Har varmet og slått og slått men den kommer ikke. Det skal vere berre å løsne den store mutteren og drage ut / slå ut hele drivakslingen? noen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frodekrs Skrevet Oktober 20, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2019 Mansjetten jeg må bytte (feil på eu) ser ikke så gammel ut. Har gjort den rein og ser der er 2 bittesmå hull. (ser nesten ut som den har vert byttet og blitt skadet under montering) Finnes det noe lim eller noe så jeg kan fikse den mansjetten jeg har? eller er det bare å få skiftet? Hulla er max 1mm stort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 20, 2019 Share Skrevet Oktober 20, 2019 Du kan kanskje lime med svart pattex? Det skal jo lime hva som helst. Og det vil jo ikke vises etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå