Sund Skrevet Desember 1, 2019 Share Skrevet Desember 1, 2019 Hei. Er det mulig å bytte lykter, fra originale med D2S pære til en uoriginal med D1S pære uten store komplikasjoner? De gamle lyktene kom ikke gjennom på EU. Har fått noen uoriginale, men er uten tenner, og den originale passer ikke den nye. Er det mulig å kjøpe kun tenner? å plug and play? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 1, 2019 Share Skrevet Desember 1, 2019 Det kommer jo helt an på hvordan de andre (nye) lyktene er laget. Men de nye lyktene må jo feks støtte auto justering og kanskje pærevarsling optimalt sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund Skrevet Desember 1, 2019 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2019 Er disse lyktene: https://www.thansen.no/bil/bildeler/forlykt/hovedlyskaster-tyc-/n185234/pn286690 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 1, 2019 Share Skrevet Desember 1, 2019 De så ut til å støtte automatiskhøydejustering. Da er det neste du må tenke på kontaktene. Det kan jeg ikke bistå med, uten å vite mer om kontakter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund Skrevet Desember 1, 2019 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2019 Kontaktene til bil er identiske, men annen kontakt til tenner. Så slik jeg forstår trenger jeg ny xenon tenner og ny D1S pære. Resten kan jeg flytte over. Må det kodes etterpå? Ser at det ikke er ubyttbare angel eyes, har det noe å si? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 1, 2019 Share Skrevet Desember 1, 2019 Sikkert ikke noe koding. Det kan være dumt å ikke kunne skifte angel eyes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund Skrevet Desember 1, 2019 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2019 Etter å sett litt mer etter, kan det se ut som slike pærer til angel eyes: https://www.thansen.no/bil/paerer-og-lykter/front-og-taakelykter/paeresett-t10-w5w-12v-5w-osram/n438/pn3747 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 2, 2019 Share Skrevet Desember 2, 2019 Til halogen lykter er det T10 til corona ringene. To i hver lykt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå