OMyren Skrevet Januar 12, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2020 Ja, er nok det som er svaret 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Januar 12, 2020 Share Skrevet Januar 12, 2020 Samme i 4-serien min med xdrive - det skal litt til før det blinker. Jeg kan absolutt merke at den har antydning til slipp og at bilen jobber for å motvirke det, uten at jeg ser noen blinking i lampa. Det er kun dersom den mangler grep (ved pådrag, brems, og når det slipper i sving) at den blinker. Men som sagt, merker at systemet jobber aktivt i bakgrunnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OMyren Skrevet Januar 12, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2020 Ja, tar litt tid å bli kjent med bilen. En ting er å kjøre normalt, men det å tøye grensene blir noe annet. Var enklere med gamle bilen, der skulle det ikke så mye til. Hadde en gamme 7 serie en gang også, 745ia 1981. Hadde ABS, men var mye enklere å få den til å slippe ja 😂 Vurderer sterkt å finne meg en isbane. Kanskje på Gol, de har jo en flott bane. Men er langt å reise fra Helgeland 😱 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå