Gå til innhold

E39 - diverse feil etter EU kontroll som må fikses.


sondre
 Share

Anbefalte innlegg

Må bare nevne at etter å ha fikset høyre lys også og justert det etter beste evne ift venstre lykt så har jeg plutselig fått lys tilbake på bilen, har jo synes det har vært dårlig i mange år, men jeg kjører så og si bare der hvor det er gatelys så det har ikke vært noe stort problem. 2 dager igjen til EU oppfølgning, så 🤞

Endret av sondre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare legge til at noen få timer etter godkjenning på E6 ved Kløfta i 120+ så skjedde dette med venstre forhjul:
20200109_211442.thumb.jpg.4aea8cd564751f68ab17d440f2a743e7.jpg

Føltes som om hele forstillingen hadde løsnet 😱

Heldigvis er det skikkelig reservehjul i disse gamle bilene, fikk nye dekk foran i går, så nå er vi på stell igjen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Gabz skrev:

Oi, såpass! Bare eksploderte det, eller..?

Nei, trodde en stund at noen hadde mistet noe pukk i veien - det føltes som å kjøre på en dårlig grusvei, men det var nok bare at det var lite luft...

Så trodde jeg det begynte å bli mye sidevind, siden bilen begynte å trekke svakt til venstre, men plutselig ga nok sideveggene etter og først da tok jeg hintet, og da var det nok for lang tid ned til null at noe kunne reddes... Heldigvis ikke så mye trafikk og ganske kontrollert hele tiden. Trillet i gangfart inn i avkjøringen til Kløfta, ca 100 m så jeg ikke skulle stå å skifte hjul på selve E6, men det hørtes ikke bra ut, var sikker på at alt av stag og oppheng var borte...


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...