Gå til innhold

Airbaglampa etter setebytte,


janfc
 Share

Anbefalte innlegg

Har sett det går an å kode ut occupancy sensor for passasjersetet via INPA også, men du kan like gjerne sette på plass matta så du får OEM funksjon på airbagen for en evt. passasjer. Har og sett mange som bytter ut framstolene til ettermarked uten sensor får tak i en emulator fra eBay som de plugger i som lurer systemet til å tro det kommer signal fra passasjersetesensoren hele tiden. De 2 andre kodene klarer jeg ikke helt skjønne hva skal være...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, mr.Wreckless skrev:

Har sett det går an å kode ut occupancy sensor for passasjersetet via INPA også, men du kan like gjerne sette på plass matta så du får OEM funksjon på airbagen for en evt. passasjer. Har og sett mange som bytter ut framstolene til ettermarked uten sensor får tak i en emulator fra eBay som de plugger i som lurer systemet til å tro det kommer signal fra passasjersetesensoren hele tiden. De 2 andre kodene klarer jeg ikke helt skjønne hva skal være...?

Googla litt, tror det kan være noe som gjør at seteryggen låser seg i det øyeblikket en kræsjer, når airbagen løses ut? Rett og slett fordi på cabrioleer er beltene festet i setene og ikke i karrosiriet? Ikke sikker på hvordan det virker, men er noe med en microbryter som gir en viss motstand når kretsen er åpen elle lukket, er det feil på dette lyser airbaglampa.. Noen som vet noe mer? Praktisk erfaring, jeg har bare lest og googla😊

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...