mr.Wreckless

Medlem
  • Innholdsteller

    148
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

mr.Wreckless vant dagen sist Oktober 4 2018

mr.Wreckless hadde mest likt innhold!

Om mr.Wreckless

  • Rang
    Løytnant

Profile Information

  • Kjøretøy
    E46 M3/B8 Audi A5

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. mr.Wreckless

    Tips om selger/forhandler.

    http://demo.carbonized-bg.com/our-company/ Får bra skussmål av britene på M3Cuttters. Kan alltids sende en mail og forhøre deg på pris?
  2. Jeg tror hele poenget med i8 var chassiet sammen med en snål liten "lademotor" som kunne bidra litt til fremdrift. Det var liksom ikke ment som en bensin bil med noe attåt, heller tvert om og skulle være BMW som viste fram både karbon og hybrid teknologi på den tiden sammen med fokus på vekt, ytelser og forbruk. I Norge kom den litt heldigere ut avgiftsmessig mot generelle biler sammenlignet med andre land, men ble allikevel en dyr nisjebil. I utlandet var det også en (relativt sett) enda dyrere nisjebil. I tillegg ble den sammenlignet med biler i sin prisklasse som hadde en HELT annen designfilosofi på agendaen. Har sett mange sammenligninger mellom Audi R8 V10 og i8 og det er komplett totalt forskjellige biler i mine øyne men i bl.a England holdt de ca samme pris. i8 ble grovt misforstått av mange forumister der ute, dog mistenker jeg at BMW ikke regnet med at denne bilen kom til å bli en mega salgsuksess uansett. Mens nye Toyota Supra er blodferskt nytt er det ikke til å legge skjul på at for mange er forvandlingen fra FT-1 konseptet til Supra en gedigen skuffelse, og her synes jeg vi alle kan gi BMW kudos for hvor nær produksjonsbilen i8 var det som en gang var konseptbilen, både i utseende og teknologi. At ikke M gmbh har fått fatt i chassiet og gitt den motoren den fortjener synes jeg er helt merkelig, men frøet er sådd for BMW sin del og nå som de har fått en tyvstart på både karbon og hybridisering og man får håpe på en rik fortsettelse i samme spor fra Bavanerne.
  3. Jeg har lenge lurt på hvorfor BMW ikke har putta S55 motoren bak i en i8, kutta ut elektrisiteten på bakakselen og beholder den på framakselen. Å ønske seg en som kun leveres i manuel blir vel som det, ønsketenkning. Men om det er tilfellet så blir det ihvertfall en unik bil i sitt sjikt på markedet.
  4. mr.Wreckless

    ny stolt eiger av E60 :)

    Grattis! Bimmers siden tillater opplasting av bilder høvelig enkelt FYI.
  5. mr.Wreckless

    Den store finn.no tråden.

    Man kan jo beundre hvor velbalansert en stor 6 coupe er på rekkverket der... 🤣
  6. mr.Wreckless

    mr.Wreckless' E46 M3

    Fjorårets mest omfattende julegave: Voila: Formsydd fra Sveits, til og med ører til speilene + litt mer stæsj til MAP konverteringen til CSL innsuget har kommet fra e-bay, MAP sensor, silikonslange og et lite t-rør: Grenrørene tenkte jeg å prøve å keramikkbelegge med en spray på boks som er på vei fra USA. Artig å prøve, følte jeg ikke hadde så mye å tape på det så jeg avventer montering før det er på plass.
  7. mr.Wreckless

    Brann BMW i8

    Om etikk og moral forsvinner er ikke jobben viktig. Jeg skjønner deg godt, det hele virker særdeles arrogant håndtert av DNB. Du har mye genuin moralsk støtte i ryggen her inne!
  8. mr.Wreckless

    mr.Wreckless' E46 M3

    Stor pakke, helt fra Junaiten, må vel være noe spennende? Nja, så stor pakke bare for en liten Constant Pressure Valve?? En liten oppgradert O-ring pakning fra Rogue engineering. Den CPV er visstnok veldig lett å bytte midt i det eksos-opplegget jeg holder på med, og pakningene til høyre i bildet over burde vel være et klart tegn på hva annet som befant seg i pakken.. Ahh, Custom Performance Innovations "stepped header". Legg merke til hvordan rør-diameteren øker fra manifold til neste rør, visstnok veldig bra for å få ut eksosen. De skryter på seg ca 10hk eller noe. Vi får se på det, men jeg har et par andre ting også på gang men følte et bra sett med eksos var nødvendig på lista for en M3 og da kan man like gjerne begynne ved roten
  9. mr.Wreckless

    Brann BMW i8

    Jeg tenker at her sitter det mange byråkrater med forskjellige arbeidsstillinger på forskjellige kontor i et stort bygg som ikke prater med hverandre. Det blir litt sånn en veldig tynn informasjonslenke hvor A sa sånn som førte til at B sa sånn til C som fyllte ut skjema D til person E og der stod det ingen utbetaling. Ikke for å ta DNB i forsvar men jeg tror slike selskap har mange ledd, ihvertfall i litt mer kompliserte saker. Og litt sånn:
  10. mr.Wreckless

    mr.Wreckless' E46 M3

    Hmm, tab'ene som den henger i på oversiden, der var 6 av 9 røket i frakt. Jeg prøvde litt glassfiber men de knekker fortsatt så det spørs om jeg klarer å redde den diffusoren. Man får vel bare ta det med seg i erfaringsposen og prise seg glad for at man ihvertfall ikke betalte all verden for den.
  11. mr.Wreckless

    Brann BMW i8

    Ikke la deg overkjøre av DNB, rett skal være rett og det er litt synd å lese som du sier at det går i prestisje og at de bevisst legger vekk oppriktighet. Skulle nesten ikke tro det var i 2018(19)! Lykke til med kampen. Alle her inne heier på deg
  12. mr.Wreckless

    F80 M3 San Marino blå | Bilder

    Ganske så pornografisk! Hvor er sikle-emojien??
  13. mr.Wreckless

    mr.Wreckless' E46 M3

    Venta på denne i nesten 2 måneder. Billig e-bay impulskjøp. Synes ikke det var verdens undergang for prisen:
  14. mr.Wreckless

    Min E46 M3

    Blir helt svett bare av å se på all jobben. Kjenner jeg er så glad for at jeg skaffet meg en bil der dette allerede var gjort, dog så gir det jo en viss tilfredsstillelse av å gjøre ting selv også Med stivere foringer i traversen bak så kan du se frem til litt mer støy fra diffen inn i kabinen. Keep up the good work!
  15. mr.Wreckless

    Den store finn.no tråden.

    Tja, unikt på mange måter, fikk liksom en helt annen look, litt lett blanding av compact og gammel 8 serie (bakfra) spør du meg. Men hva jeg synes er mer merkelig er at de har brukt tid, penger og krefter på å bygge om denne grundig, men bare 2 jalla bilder av fronten og bakenden..???