Gå til innhold

Chipping av 2014 335iX


Baadsvik1
 Share

Anbefalte innlegg

Det må nesten være noe som ikke er koblet tilbake. Skal sjekke dette i tillegg til downpipe når bilen skal tilbake hvor det ble montert. Kan symptomene på bilen ha noe med o2 sensoren, at den er koblet feil eller noe? 

///M-ini95, det kan godt stemme at det er down-boosting, har ikke opplevd det før. Men av hva jeg har sett på Youtube med 335i stage 1 & 2 så kjører de fleste knirkefritt. Når jeg girer opp til 6 så er det +/- 20-30% krutt..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Baadsvik1 skrev:

Det må nesten være noe som ikke er koblet tilbake. Skal sjekke dette i tillegg til downpipe når bilen skal tilbake hvor det ble montert. Kan symptomene på bilen ha noe med o2 sensoren, at den er koblet feil eller noe? 

///M-ini95, det kan godt stemme at det er down-boosting, har ikke opplevd det før. Men av hva jeg har sett på Youtube med 335i stage 1 & 2 så kjører de fleste knirkefritt. Når jeg girer opp til 6 så er det +/- 20-30% krutt..

 

Har du oppgradert tennplugger? Har sett på flere med dårlige tennplugger at det kan skje at dette kutter for så å gå bra igjen når den kommer over et hvis turtall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...