Gå til innhold

Keyless på høyre side virker ikke

littlep
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, keyless på begge dørene på venstre side virker ikke hos meg, funker flott på andre siden. 

Ser ingen feilkoder og hadde bilen inne på service hvor de ikke fant noen koder for dette. 

Noen som har tips på hva som kan være feilen og hvor jeg begynne å lete?

Gjelder en 2012 X5

Endret av littlep
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bør vel være mulig å se live data i ista om det er berøring på håndtak eller ikke.

Sånn ellers vil jeg tro det er defekt utgang på cas. Det er jo mulig med defekte håndtaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Otis skrev:

Det er noen stor sak, men dørtrekk må av, så vær forsiktig med det, og fuktsperre.

Må dørtrekket av for å skifte håndtaket? Er det ikke likt som på feks E87 og E90? Ut med en propp på siden av døra og der er det en skrue å løsne? Tar 5 minutter å bytte? Trodde det var så enkelt på alle nyere Bmwer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Øyvind L. skrev:

Må dørtrekket av for å skifte håndtaket? Er det ikke likt som på feks E87 og E90? Ut med en propp på siden av døra og der er det en skrue å løsne? Tar 5 minutter å bytte? Trodde det var så enkelt på alle nyere Bmwer.

Om det er så enkelt blir jeg veldig glad, noen som vet? Og hvor bør jeg kjøpe nye håndtak uten å bli flådd?

11 minutter siden, rivjako skrev:

Svakt batteri i nøkkel er og en mulig feilkilde.

Har byttet batteriene, så dessverre ikke det som var feilen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte just nytt til min E90. Kom på rundt 2500kr. Må bestilles til din bil siden det kommer ferdig lakkert. Bare å sette rett på.

Er veldig vanlig at disse håndtakene feiler. Vet ikke om det er feilen hos deg, men hadde kjøpt et i første omgang hvis ikke du finner noen annen feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sjekker jo selv veldig lett hva som må demonteres. Bare skru ut skruen i døren det så ser du om håndtaket løsner helt eller ei og se wire og sånn følger med.

Endret av Reef89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...