littlep Skrevet Januar 8, 2020 Share Skrevet Januar 8, 2020 (endret) Hei, keyless på begge dørene på venstre side virker ikke hos meg, funker flott på andre siden. Ser ingen feilkoder og hadde bilen inne på service hvor de ikke fant noen koder for dette. Noen som har tips på hva som kan være feilen og hvor jeg begynne å lete? Gjelder en 2012 X5 Endret Januar 8, 2020 av littlep Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 8, 2020 Share Skrevet Januar 8, 2020 Det bør vel være mulig å se live data i ista om det er berøring på håndtak eller ikke. Sånn ellers vil jeg tro det er defekt utgang på cas. Det er jo mulig med defekte håndtaker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Januar 8, 2020 Share Skrevet Januar 8, 2020 Kjøp nytt håndtak. Samme greia på min E90. Kjøpte nytt håndtak og da virket det med en gang. Lå ingen feilkoder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 8, 2020 Share Skrevet Januar 8, 2020 Nja, det er jo litt påfallende med 2 stk på samme side. Men selvsagt, det er mulig med to defekte håndtak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Januar 8, 2020 Share Skrevet Januar 8, 2020 (endret) Begge mine håndtak var ødelagt. Håndtaket på førersiden ga feilkode, men på passasjersiden virker det bare ikke. Tilfeldig tro jeg, men er enig med deg at det var litt rart. Endret Januar 8, 2020 av Øyvind L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
littlep Skrevet Januar 9, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2020 Er det en enkel sak i skifte disse? Og hvor bør jeg kjøpe nye? Er en hvit bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 9, 2020 Share Skrevet Januar 9, 2020 Det er noen stor sak, men dørtrekk må av, så vær forsiktig med det, og fuktsperre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Januar 9, 2020 Share Skrevet Januar 9, 2020 6 timer siden, Otis skrev: Det er noen stor sak, men dørtrekk må av, så vær forsiktig med det, og fuktsperre. Må dørtrekket av for å skifte håndtaket? Er det ikke likt som på feks E87 og E90? Ut med en propp på siden av døra og der er det en skrue å løsne? Tar 5 minutter å bytte? Trodde det var så enkelt på alle nyere Bmwer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rivjako Skrevet Januar 9, 2020 Share Skrevet Januar 9, 2020 Svakt batteri i nøkkel er og en mulig feilkilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
littlep Skrevet Januar 9, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2020 43 minutter siden, Øyvind L. skrev: Må dørtrekket av for å skifte håndtaket? Er det ikke likt som på feks E87 og E90? Ut med en propp på siden av døra og der er det en skrue å løsne? Tar 5 minutter å bytte? Trodde det var så enkelt på alle nyere Bmwer. Om det er så enkelt blir jeg veldig glad, noen som vet? Og hvor bør jeg kjøpe nye håndtak uten å bli flådd? 11 minutter siden, rivjako skrev: Svakt batteri i nøkkel er og en mulig feilkilde. Har byttet batteriene, så dessverre ikke det som var feilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Januar 9, 2020 Share Skrevet Januar 9, 2020 Jeg kjøpte just nytt til min E90. Kom på rundt 2500kr. Må bestilles til din bil siden det kommer ferdig lakkert. Bare å sette rett på. Er veldig vanlig at disse håndtakene feiler. Vet ikke om det er feilen hos deg, men hadde kjøpt et i første omgang hvis ikke du finner noen annen feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 9, 2020 Share Skrevet Januar 9, 2020 (endret) Du sjekker jo selv veldig lett hva som må demonteres. Bare skru ut skruen i døren det så ser du om håndtaket løsner helt eller ei og se wire og sånn følger med. Endret Januar 9, 2020 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 9, 2020 Share Skrevet Januar 9, 2020 Trodde dørtrekk måtte av for å guidet vaier på igjen, men det må kanskje ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Januar 10, 2020 Share Skrevet Januar 10, 2020 På 9.1.2020 den 20.51, Otis skrev: Trodde dørtrekk måtte av for å guidet vaier på igjen, men det må kanskje ikke det. Nei trenger ikke det. Må bare koble av ledingen når du tar det ut. Håndtaket ser slik ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 11, 2020 Share Skrevet Januar 11, 2020 Så bra! Enklere jo bedre. Øyvind L. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå