Audiomannen Skrevet Januar 13, 2020 Share Skrevet Januar 13, 2020 Hei Bimmers. Jeg har tenkt å fjerne swirl flaps i en N47, men har lest et par steder at 118d ikke hadde det. Har ikke bilen tilgjengelig før om ca. en uke, så jeg har ikke sjans å sjekke selv. Er det noen som har peiling, evt gjort det selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 13, 2020 Share Skrevet Januar 13, 2020 Mener at @TRF sa at det ikke er swirlflaps på de minste ja. Men du kan jo sjekke delekatalogen selv. Bmwfans.info eller realoem.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audiomannen Skrevet Januar 13, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2020 Var inne på realoem, men så begge alternaltivene der. Tror kanskje jeg er nødt til å vente til jeg får bilen tilbake for å se. Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Januar 13, 2020 Share Skrevet Januar 13, 2020 Hvis du har reg nr så er det nok mulig å finne ut av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audiomannen Skrevet Januar 13, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2020 1 time siden, Øyvind L. skrev: Hvis du har reg nr så er det nok mulig å finne ut av KH50956 Øyvind L. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Januar 14, 2020 Share Skrevet Januar 14, 2020 ETK sier: Intake manifold AGR without flap control Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audiomannen Skrevet Januar 16, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2020 Ok. Takk for svar! Da slapp jeg i det minste å bruke en tohundrelapp på Flap delete kit. Øyvind L. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå