Gå til innhold

Diskplass til ISTA D


Eivind320x
 Share

Anbefalte innlegg

Kjøpte en Acer Aspire E5-532 før jul, men så endret planene seg, samtidig som hardisken var fucked.

Vurderer derfor om jeg skal kjøpe ny SSD også benytte den kun til diagnose, men hvor stor disk trenger jeg da?

https://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/ACNXMYWED005/acer-aspire-e5-532-15-6-barbar-pc-sort-hvit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg henger meg på med 500gb om du skal noe på PC. Men for det aller viktigste, som er INPA, NCS og ISTA D med daten filer. Så trenger du egentlig ikke mer enn ca 120 GB mener jeg det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minimum 500gb ville jeg kjøpt. Sykt kjedelig å kjøpe for liten disk. ISTA er vel på 150gb også kommer windows i tillegg så 250gb disk er jo fort litt lite. Ikke noe poeng å leve helt på grensen.

 

Endret av Øyvind L.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ista +  ca 25 GB    (Rheingold ,kun diagnose)  Ista Med Programmering full BLP pg SDP  + SQLiteDBs språkfiler så er ISTA over 200 GB .ETK er 10 GB ,+++  Personlig bruker jeg nesten 400 GB bare til Bmw koding /diagnose ,ETK INPA;NCS,+++ ca 25  program.  SÅ som Øyvind sier minst 500 GB .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke noe store planer om å drive med noe koding. Ble dyrt nok i sommer da noen "bare" skulle fikse start/stopp og det endte med at han kræsjet hele kombi instrumentet slik at bilen måtte inn på komplett programmering🙊. Derfor tenker jeg kun diagnose😁

Hadde i utgangspunktet kun tenkt og nøye meg med 256GB, men får se om jeg finner en billig SSD.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Eivind320x skrev:

Jeg hadde ikke noe store planer om å drive med noe koding. Ble dyrt nok i sommer da noen "bare" skulle fikse start/stopp og det endte med at han kræsjet hele kombi instrumentet slik at bilen måtte inn på komplett programmering🙊. Derfor tenker jeg kun diagnose😁

Hadde i utgangspunktet kun tenkt og nøye meg med 256GB, men får se om jeg finner en billig SSD.

https://prisguiden.no/produkt/kingston-a400-480gb-312502#detaljer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...