janfc Skrevet Januar 25, 2020 Share Skrevet Januar 25, 2020 Hei, har tatt en bmw m3 inn fra usa, kosta på den mye, skal vise den, hva gjelder med lys, blinklys lyser svakt orange hele tiden, er det ok? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janfc Skrevet Januar 25, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2020 Noen andre ting en må tenke på? Dokumentasjon osv? Bestille time på nettet til visning var flere valg der og? 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Januar 25, 2020 Share Skrevet Januar 25, 2020 Min er og USA bil. Lyser i blinklysene i hvert fall når parklys er på. Den er og godkjent med røde blinklys bake. Var ikke jeg som importerte den, å gangen i dette skal jeg ikke uttale meg om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarod Skrevet Januar 25, 2020 Share Skrevet Januar 25, 2020 Etter 2017 skal dette være null problem. Så lenge den er ikke klusset med etter førstegangsreg. i USA. https://www.dinside.no/motor/drommebilen-et-hakk-naermere/67651059 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Januar 25, 2020 Share Skrevet Januar 25, 2020 4 timer siden, janfc skrev: Hei, har tatt en bmw m3 inn fra usa, kosta på den mye, skal vise den, hva gjelder med lys, blinklys lyser svakt orange hele tiden, er det ok? Importert endel tidligere selv, men US markedet ble det aldri noe av. Nå er jo dollaren rekordhøy samt Norges valuta er pinlig svak. Er det fremdeles noe å tjene på å hente inn bil? Eller et det tilstanden som frister? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janfc Skrevet Januar 25, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2020 Nja litt er det vel å hente, nytt for meg og, frista mest med en cab som var rustfri, California, Texas osv biler fra disse stedene er bra når det gjelder rust, men jeg hellakkerte bilen pga, solskader på panela, kunne lakke nettopp de områden, men en m3 fortjener mer, så endte opp med proff lakkering, og det koster, så sum av sum, er det fortsatt litt å hente men ikke allverden, 😳bilen er nå ett smykke👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå