Gå til innhold

9colai
 Share

Anbefalte innlegg

  • 5 months later...

HOLD DERE LANGT UNNA!

Til info: Bilzentrum AS - nye dekknavnet.

Ser dem har fjernet google anmeldelser og byttet navn.. wonder why.

Kjenner til FLERE som har blitt svindlet her,  kort fortalt:

1) Kjøp bil her.

2) Finn skjulte feil og mangler.

3) Bruk evig tid og energi på purring.

4) Gå til sak mot dem, og gjenta punkt 3. 

Hadde ikke kjøpt bil her for enhver pris, banditt på høyt nivå og bruk google for alt det er verdt!

søk opp på facebook: « til dere som har blitt svindlet av Kolbotn Bil»

Endret av Stormenliten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Eierne av kolbotn bil er straffeforfulgte utlendinger. De har mange saker hos namsmannen og flere facebook grupper hvor dem som er svindlet har samlet seg for å prøve å få pengene tilbake. Personlig var Mastiff på vei nordover til meg for å lage en stor Tv2 hjelper deg reportasje mot disse gutta, men vi gjorde noen triks i ludo for å få tilbake en i8 dem ikke betalte for. Hvis noen er personlig interessert er det bare å ta kontakt, så kan jeg beskrive ytterlig min og mange aldre sine saker. Man må for guds skyld holde seg unna disse folkene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.3.2020 den 18.09, Otis skrev:

Meget spesielt! Altså, det er bra de endelig betaler! Men de var åpenbart redde for å bli utestengt av Finn.no og da kom pengene flyvende.

Mistenkelig. Er det enkelt å omgå namsmannen sitt krav, på papiret?

De gjorde ikke ordentlig opp denne saken, og ble på nytt stengt ute av finn 

Eierne av kolbotn bil er straffeforfulgte utlendinger. De har mange saker hos namsmannen og flere facebook grupper hvor dem som er svindlet har samlet seg for å prøve å få pengene tilbake. Personlig var Mastiff på vei nordover til meg for å lage en stor Tv2 hjelper deg reportasje mot disse gutta, men vi gjorde noen triks i ludo for å få tilbake en i8 dem ikke betalte for. Hvis noen er personlig interessert er det bare å ta kontakt, så kan jeg beskrive ytterlig min og mange aldre sine saker. Man må for guds skyld holde seg unna disse folkene!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...